ZÁSADY JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM/KLIENTEM

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1106452

Popis kurzu na míru ZÁSADY JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM/KLIENTEM

CÍLE MODULU:

Natrénujete jak zákazníka získat a také si jej udržet. Doplníte si potřebné informace o zásadách účinné komunikace se zákazníkem, natrénujete jednání s obtížnými typy zákazníků.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                navázání vztahu se zákazníkem a příprava pozice pro jednání

§                jak vzbudit pozitivní první dojem a zákazníka si získat

§                slovní a mimoslovní komunikace se zákazníkem (specifický výběr slov, využití řeči těla, zrcadlení)

§                nedirektivní vedení obchodního rozhovoru

§                jednání s obtížnými zákazníky, typy obtížných zákazníků, věcné zvládání situace

§                nácvik zodpovídání námitek

§                pozitivní myšlení a seberealizace

§                diplomacie a taktika v jednání se zákazníkem

ROZSAH MODULU:  2 dny

Klíčová slova: zásady jednání, obchodní jednání, navázání vztahu, první dojem, slovní a mimoslovní komunikace, řeč těla, nedirektivní vedení rozhovoru, námitky, pozitivní myšlení