SALES FORCE MANAGEMENT – II. úroveň

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Obchodní dovednosti Kurzy na míru Marketingové kurzy
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1105965

Popis kurzu na míru SALES FORCE MANAGEMENT – II. úroveň

CÍLE MODULU:

Seznámíte se s celým systémem práce s klíčovými zákazníky, přípravou, průběhem a vedením prodejních porad. S typy a možnostmi podpory prodeje, analýzou prodejních výsledků, plánováním prodejů a stabilizací prodejní efektivnosti. Školení probíhá formou předávání teoretických informací, spojených s řešením případových studií, s jejich propojením na konkrétní problematiku firmy a jednotlivých účastníků školení.

HLAVNÍ TÉMATA:

§                Key Account Management – definice pojmu

§                klíčový zákazník, rozdělení klíčových zákazníků

§                prodejní specifika při prodeji KZ

§                akční, střednědobé a dlouhodobé plány

§                příprava, vedení a průběh prodejních porad

§                podpora prodeje

§                prodejní plány a analýza jejich výsledků

§                stabilizace prodejní efektivnosti

ROZSAH MODULU: 3 dny

Klíčová slova: sales force management, key account management, klíčový zákazník, obchodní plány, prodejní porady, podpora prodeje, prodejní výsledky