Business Academy - CRM Fundamentals
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-
Kurz na míru
- ID akce:1102819
Popis kurzu na míru Business Academy - CRM Fundamentals
Tento kurz z řady Business Academy je určen všem uživatelům, kteří se chtějí věnovat Customer Intelligence a Customer Relationship Management (CRM). Účastníci tohoto kurzu získají rozsáhlejší znalosti o CRM a Customer Intelligence a o rozdílech mezi strategickým, operačním a analytickým CRM. Za pomocí skutečných příkladů z praxe se naučí například segmentaci zákazníků, cross selling, retenci zákazníků, odhadování životního cyklu zákazníků a vedení marketingových kampaní. Tento kurz je zaměřen na business pohled na CRM, nikoliv na hluboké technické a statistické aspekty CRM.
Pro účast v kurzu není nutná předchozí znalost SAS, u účastníků se předpokládá znalost práce s MS Windows a základní přehled o problematice marketingových kampaní.
Přínos pro účastníka
Po absolvování kurzu by účastník měl být schopen:
- rozumět principům Customer Intelligence a CRM
- pochopit a predikovat chování zákazníka
- naplánovat, uskutečňovat a řídit marketingové kampaně
- měřit úspěšnost kampaní
Obsah kurzu
Úvod
- definování Customer Intelligence
Analytické Customer Intelligence - pochopení zákazníka
- pohled na jednotlivé zákazníky
- segmentace a profilování zákazníka
- předikce chování zákazníků - principy next best offer, cross sell/up sell, retence zákazníků, životní cyklus zákazníků
- sledování on-line aktivity zákazníků
Operační Customer Intelligence - řízení vztahů se zákazníky
- řízení marketingových kampaní
- event based marketing
- real time marketing
- optimalizace kampaní
Strategické Customer Intelligence
- měření úspěšnosti kampaní a reportování
- marketing mix optimalization
- řízení výkonnosti kampaní