Marketing a harmonie - tvorba silné značky
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru Komunikační a prezentační dovednosti Obchodní dovednosti Personalistika a osobnostní rozvoj Marketingové kurzy -
Kurz na míru
- ID akce:1031301
Popis kurzu na míru Marketing a harmonie - tvorba silné značky
Marketing a harmonie — tvorba a spolutvorba značky
Řízení značky pro trvalou prosperitu - brand management
Osvojíte si roli zadavatele reklamy - sledování a analýza procesů při tvorbě reklamy
Úspory nákladů na marketing bez seškrtání rozpočtu
Obsah:
Značka je to, co rozhoduje u zákazníka v okamžiku nákupu. Krizovému scénáři v oblasti marketingu lze ve firmě zabránit - než seškrtat výdaje na reklamu se více vyplatí nastavit firemní procesy. Víte, jak vytvořit silnou značku, která uspěje v tvrdém konkurenčním boji?
- Tvorba marketingové strategie a komunikační strategie: co vše musí obsahovat z pohledu praxe
- Integrální marketingová komunikace značky
- Tvorba silné značky krok za krokem
- Věrnost zákazníka jako vrchol CRM
- Tajemství image značky - jak dosáhnout unikátní komunikace
- Co to je tzv. klientský brief — odrazový můstek pro výsledný efekt kampaně zpracované reklamní agenturou
- Proč si ujasnit do detailů zadání dříve než realizujete reklamní kampaň - výhody písemného zadání ve formě briefu
- “Čas jsou peníze” - jak hlídat dodržování termínů - návaznost na projektové řízení
- Efektivní spolupráce s reklamní agenturou — vyjednávání o ceně, agenturní provize, prezentace reklamních kampaní a jejich schvalování
Cíle a přínosy:
- Osvojíte si principy tvorby silných značek a dokážete svou značku na trhu odlišit od konkurence
- Pochopíte, jak dosáhnout spokojenost zákazníka a budete analyzovat její příčiny
- Poznáte, jak zabránit neefektivním stereotypům v oblasti plánování medií - jak přesně zasáhnout svou cílovou skupinu
- Naučíte se, podle jakých kritérií vybírat dodavatele reklamních služeb
- Naučíte se vytěžit maximum z rozpočtu na reklamu - budete přísně sledovat a kontrolovat náklady
- Výsledkem bude kreativní marketing, který funguje i prodejně!
Cílová skupina:
- Zadáno pro klienty a pro všechny, kdo tvoří reklamní kampaně a budují značky , kdo spolupracují s reklamními a komunikačními agenturami - kdo sami vytváří a kontrolují reklamní kampaně
Metody a techniky:
- Aktivní trénink
- Výklad obohacený příklady z praxe
- Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu
- Vzájemná diskuse účastníků
Časová náročnost: 1 den, tedy 8 hodin workshopu
Cena akce: 5.000 Kč plus DPH na jednu osobu *
* Kurz můžeme uspořádat jako firemní a stejně tak jako otevřený všem zájemcům
Slevy dle počtu osob a celkového objemu závazně objednaných kurzů
Celodenní akce přímo v prostorách klienta - nebo na přání v našem školícím centru
Termín flexibilně stanovíme dle požadavků zájemce
Místo konání:
Conceptica, Palackého 715/15, Praha 1, 110 00