Personální audit
Kontakt na dodavatele získáte po registraci
Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
-  
Poradenství
 -  ID akce:516013
 
Popis poradenství Personální audit
V rámci služby - Personální audit - Vám pomůžeme rozkrýt aktuální stav personalistiky společnosti, zhodnotit stávající personální práci, zkvalitnit personální řízení a tím případně zvýšit konkurenceschopnost společnosti.
Personální audit je nástroj pro:
hodnocení odborných a manažerských předpokladů a schopností (klíčových) opozic ve firmě
personálního a kariérového plánování
identifikaci rozvojových potřeb zaměstnanců a jejich motivace
Audit realizovaný externí společností zajišťuje nestranný pohled a doporučení a samozřejmě i objektivitu všech získaných údajů. Zvyšuje se tím vypovídací hodnota a je možné zmapovat i určité trendy ve vývoji personálních aktivit společnosti.
A/ Personální (manažerský) audit zjišťuje:
- dispozice k výkonu práce, kterou zastávají,
 - dispozice a předpoklady pro profesní růst,
 - možnosti vzdělávání,
 - kariérový plán,
 - spokojenost a adekvátnost pracovních týmů,
 - individuální výkonové předpoklady pracovníků
 - osobnostní charakteristiky
 - komunikační, prezentační a sociální dovednosti
 - řídící schopnosti
 - orientace na zákazníka
 
Výsledek většinou obsahuje:
- vypracování psychologických profilů klíčových zaměstnanců a zhodnocení jejich vhodnosti na pozici, kterou zastávají nebo chtějí zastávat
 - vytvoření kariérových plánů jednotlivců
 - tvorba individuálních rozvojových plánů
 - doporučení skupinových školení a tréninků
 
B/ Audit provozní
1.1.jednotlivé divize / pracoviště:
- komplexní zhodnocení práce a systému v daném oddělení,
 - požadavky a nároky na pracovníky vs. reálná situace,
 - pracovní náplň,
 
Výsledek většinou obsahuje:
- vypracování popisů jednotlivých pracovních míst, požadavků na pracovníka a jeho specifikace,
 - navržení optimální organizační struktury
 - případně doporučení k získání nových pracovníků
 - zjištění pracovní vytíženosti jednotlivých zaměstnanců
 - provedení či návrh personální restrukturalizace
 
1.2. komplexní audit
- efektivita organizační struktury,
 - posouzení firemní kultury,
 - hodnocení zaměstnanců,
 - plánování nových pracovníků,
 - snižování stavu zaměstnanců.
 - aktuální stav motivace zaměstnanců,
 
Výsledek většinou obsahuje:.
- vyhodnocení sociálních vztahů zaměstnanců a vazeb ve firmě,
 - zhodnocení efektivity týmové spolupráce,
 - vyhodnocení úrovně firemní kultury, vnitrofiremní komunikace,
 - zhodnocení funkčnosti firemní struktury a řízení,
 - zhodnocení systému odměňování a motivování zaměstnanců,
 - zavedení účinnějších forem motivace
 
Personální audit většinou probíhá ve dvou fázích:
1/ sběr dat - který je prováděn přímo ve společnosti, workshopy, řízené rozhovory se zaměstnanci, zjišťování a analýzy stávajícího stavu, psychologické rozbory, dotazování vnitřních zákazníků.
Tato fáze trvá dle rozsahu od několika dnů až po několik týdnů.
2/ vyhodnocení dat, zpracování výsledků, analýz a profilů psychologických testů, doporučení na změnu stávajících metod práce.
Tato fáze trvá přibližně cca 3 – 4 týdny, opět dle rozsahu zakázky
Nutnost pro zajištění kvalitního auditu:
- Účastníky auditu je potřeba včas informovat a sdělit jim záměr auditu, motivovat je pozitivně
 - Zabezpečit přísnou důvěrnost personálních a dalších informací plynoucích z auditu
 - Zabezpečit odpovídající podmínky – prostor, čas, zajištění podkladů
 
Po dokončení auditu jsme schopni nabídnout a zajistit vzdělávací semináře a výcvikové kurzy, které byly navrženy pro další rozvoj pracovníků a jejich osobního či pracovního potenciálu .
 