Via Sales

Základní info

 

Via Sales

 

Via Sales je nástroj pro obchodní ředitele, majitele firem a lidi odpovědné za obchod, který má za cíl rozvoj obchodních oddělení a zlepšení prodejních výsledků. Dává nezkreslenou zpětnou vazbu na obchodní oddělení, prodejní týmy a na základě relevantních dat umožňuje s obchodními týmy dosahovat lepších výsledků.

V závislosti na velikosti obchodního týmu získáte cca do 1 měsíce „tvrdá“ data, na základě kterých zlepšíte společně s obchodníky výsledky a prezentaci firmy na trh a zároveň vyladíte obchodní tým k co největší efektivitě.

 

1.    Proč Via Sales?

 

  • Firma má potenciál na další růst, ale obchodní oddělení tvrdí, že nemá na nárůst kapacitu
  • Jednotlivci nerespektují priority firmy
  • Tým nefunguje jako celek ale soubor jednotlivců
  • Výsledky obchodního týmu dlouhodobě stagnují
  • V týmu je hodně nových tváří a je dobré ho znovu přeskupit
  • Členové týmu hledají alibistické výmluvy a schovávají se za kolegy
  • Tým se vyhýbá společným aktivitám
  • Schůzky týmu jsou neefektivní a nikam nevedou

 

2.    Hlavní cíle Via Sales

 

  • Zlepšení prodejních výsledků obchodních oddělení
  • Vyladění interní komunikace v obchodním týmu
  • Identifikace týmových rolí v rámci obchodního týmu pro každého člena zvlášť i jejich rozdělení za celek
  • Poskytnutí zpětné vazby na silné a slabé stránky každému členovi týmu na základě objektivní metody CWAT (Colour Word Association Technique) formou individuální konzultace
  • Identifikace klíčových bariér prodeje a spolupráce v rámci obchodního týmu na základě metody CWAT
  • Vyhodnocení znalosti a vztahu k zákazníkům pro každého obchodníka individuálně včetně předání velmi přínosné metodiky pro práci do budoucna
  • Stanovení individuálních cílů pro každého obchodníka na základě slabých a silných stránek
  • Stanovení nejvhodnější strategie pro celé obchodní oddělení

 

3.    Nástroje a cesta

 

  • Vstupní dotazníky pro každého obchodníka zvlášť (on-line i v papírové podobě).
  • Vstupní rozhovor s každým obchodníkem individuálně, zahrnující i poskytnutí zpětné vazby k silným a slabým stránkám.
  • Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků, a to za každého obchodníka zvlášť, 10 zákazníků na obchodníka.
  • Stínování obchodníka na 2-3 schůzkách u zákazníků vybraných manažerem týmu.
  • Stanovení individuálního rozvojového plánu pro každého obchodníka.

* Rozsah lze upravit na základě potřeb a aktuální situace týmu.

 

4.    Forma výstupů

 

  • Pro obchodníka

o   Individuální report na silné a slabé stránky a jak s nimi dál pracovat

o   Týmové role a jakým způsobem fungovat v rámci týmu

o   Zpětná vazba za zákazníky a doporučení dalšího rozvoje

o   Celkový individuální rozvojový plán

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Pro manažera týmu, pro majitele či management

o   Týmový report a určení bariér prodeje a spolupráce

o   Návrh opatření a strategie, jak vyladit tým k větším výkonům a spolupráci

o   Informace za každého obchodníka a doporučení, jak s ním/ní co nejlépe a co nejefektivněji pracovat

o   Zpětná vazba za zákazníky a společné stanovení nejlepšího stylu a formy komunikace pro celý obchodní tým

o    Zpětná vazba na vlastní manažerský styl s ohledem k „týmové energii“

o   Doporučení pro rozvoj celého obchodního týmu

§  Konzultace

§  Školení, které jsme Vám zároveň schopni připravit na míru.

 

5.    Shrnutí

 

Nástrojem Via Sales posunete obchodníky ke konzultačnímu prodeji a získáte nezkreslenou zpětnou vazbu na to, kde aktuálně Vaši kolegové jsou a kam je možné s nimi dále směřovat. Zároveň „vychytáte mouchy“ v rámci týmové spolupráce a vyladíte společné fungování obchodního týmu.

Via Sales

Vybraný termín:

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.