Základy DPH se zaměřením na obchodování se zbožím mezi členskými státy, poskytování služeb do jiných členských států, dovoz a vývoz zboží (on-line)

Prezenčně

GARANCE KONÁNÍ KURZU

Lektoři

Ing. Zdeněk Kuneš

Ing. Zdeněk Kuneš

Detail lektora

Termín

16. 5. 2024; 9:00–16:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

6

Program

• předmět daně z přidané hodnoty,
• registrace identifikované osoby,
• stanovení místa plnění při dodání zboží a poskytnutí služby,
• prodej zboží na dálku,
stanovení místa plnění při poskytnutí služby, služby vztahující se k nemovité věci a ostatní služby,
• dovoz zboží, dodání zboží, poskytnutí služby,
• pořízení zboží z jiného členského státu, stanovení místa plnění, povinnost přiznat daň, nárok na odpočet daně,
• třístranný obchod,
• režim skladu,
• obchodování s novými dopravními prostředky v EU,
• povinnost přiznat daň dodání zboží do jiného členského státu, dovoz zboží, poskytnutí služby,
• daňové doklady, vystavování – vynaložení úsilí o doručení, náležitosti, uchování, daňové doklady při dovozu a vývozu zboží,
• oprava základu daně, opravy chyb a omylů, opravný daňový doklad,
• dodání zboží v rámci EU, prokazování přepravy zboží,
• dovoz a vývoz zboží, daňové doklady,
• služby související s vývozem a dovozem zboží,
• osvobození od daně při dovozu zboží,
• nárok na odpočet daně, podmínky pro uplatnění nároku na odpočet daně,
• kontrolní hlášení, vyplňování, pokuty, promíjení,
• souhrnné hlášení,
• zvláštní režim jednoho správního místa – režim mimo EU, režim EU
• evidence přeshraničních plateb.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Kurz je určen pro ekonomické pracovníky a manažery, kteří se potřebují zorientovat v základní problematice při uplatňování přeshraničních plnění v rámci EU a u dovozu a vývozu zboží.

Přínos/cíl

Pomocí názorných příkladů získáte na kurzu základní přehled o problematice DPH při uplatňování přeshraničních plnění v rámci EU, při dovozu a vývozu zboží.

Jaký je princip fungování DPH u plátců?
Kdy vznikne identifikovaná osoba?
Jaké povinnosti má plátce?
Jaké jsou nejčastější chyby v oblasti DPH v praxi?
Jaké údaje se vykazují v kontrolním hlášení?

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 890 Kč bez DPH

3 497 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

16. 5. 2024
Praha
16. 5. 2024
Online
23. 10. 2024
Online
23. 10. 2024
Praha

Cenové varianty

2402830

2 890 Kč

cena bez DPH

3 497 Kč

cena s DPH

240283A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

5 491 Kč

cena bez DPH

6 644 Kč

cena s DPH

240283B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

7 803 Kč

cena bez DPH

9 442 Kč

cena s DPH

240283C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

9 826 Kč

cena bez DPH

11 889 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO