Vedení pokladny, účetnictví, DPH, EET, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladně  v roce 2020.

Základní info

Školení je určeno pokladním, pracovníkům přijímajícím tržby v hotovosti, vedoucím pracovníkům, účetním a vedoucím pracovníkům. Školení je vhodné pro všechny typy organizací, plátce DPH i neplátce, subjekty EET i ostatní.

Program

    1. Směrnice pro činnost pokladny – podle typu organizace
      • organizační struktura účetní jednotky
      • druhy pokladních dokladů
      • oběh účetních dokladů
      • podpisové vzory
    2. Způsob vystavování pokladních dokladů a nezbytné náležitosti
      • podle zákona o účetnictví
      • podle zákona o DPH - zjednodušení daňové doklady, pojetí daňových dokladů – věrohodnost, neporušenost a čitelnost – změny na základě „Daňového balíčku“ 
      • pro potřeby účetní jednotky
      • obchodní listiny podle občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích
      • nové typy pokladních dokladů podle zákona o EET
    3. Jak vést pokladní knihu
      • ruční vedení pokladního deníku, vedení na PC
      • obraty, zůstatky, protokolární předávání
    4. Valutová pokladna
      • směny korun na valuty
      • zálohy na zahraniční pracovní cesty
      • vyúčtování zahraničních pracovních cest
    5. Účtování pokladních dokladů – příjmových, výdajových, cestovních příkazů, ceniny
    6. Inventarizace, limity hotovosti, bezpečnostní předpisy
    7. Dohoda o hmotné odpovědnosti a další návaznosti na zákoník práce
    8. Vazba pokladny na účetnictví, mzdovou agendu, kumulace funkcí.
    9. Pokladna v daňové evidenci
    10. Zákon o omezení plateb v hotovosti, sankce
    11. Náležitosti dokladů podle dalších předpisů: zákona o ochraně spotřebitele, živnostenského zákona
    12. Zákon o elektronické evidenci tržeb
    13. Nové náležitosti účtenek a další
    14. Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků

     

     

    Fakturace od A do Z v praxi r. 2020

    Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou fakturování a se změnami v roce 2019. Seminář je určen pro fakturanty, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky.

     

Vedení pokladny, účetnictví, DPH, EET, GDPR a další souvislosti ve vztahu k pokladně  v roce 2020.

Vybraný termín:

29.10.2020  Pardubický kraj

Cena
1487 Kč + 21 % DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a osm ? Součet zapište číslicemi.