Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Účetnictví v době digitalizace

Základní info

Cíl semináře: seznámit posluchače s hlavními trendy vývoje digitalizace společnosti a s novinkami v oblasti elektronizace účetnictví.

Zabývá se otázkami, jak lze elektronicky komunikovat s orgány veřejné moci i v soukromoprávním styku nebo jak se spolehlivě identifikovat.

Náplní jsou dále požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní, daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou

aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

 

Cílová skupina: účetní, ekonomové, auditoři, pracovníci finančních a ekonomických úseků

 

Témata:

  1. Jsme v období digitalizace, jste připraveni?
  2. Úvod do problematiky, legislativní základ
  3. Formy účetních záznamů, zpracování
  4. Náležitosti elektronických dokladů – účetní i daňové hledisko
  5. Vystavení dokladu, podpisy, garance původu a času
  6. Doručování digitálních písemností
  7. Přijetí dokladu, zpracování
  8. Uchovávání a archivace – zajištění trvalosti a průkaznosti
  9. Převod dokladů z jedné formy do druhé
  10. Evropská elektronická faktura
  11. Postup při digitalizaci účetnictví
  12. Směrnice
    1. Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat
  13. Dotazy, diskuse, praktické návody a tipy

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:     Dr. Milan VODIČKA, daňový poradce,  IT specialista-

ved.sekce IT KDP ČR

Termín:     20. října 2020 ( úterý)  od 8.30  ( 8.00 prezence)

Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

Cena:     2000,-Kč / vč. DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974               DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

Účetnictví v době digitalizace

Vybraný termín:

20.10.2020  Pardubice Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a sedm ? Součet zapište číslicemi.