Moderní, systémovější, efektivnější – nový zákon o účetnictví

Online

Lektoři

Ing. Jana Pilátová

Ing. Jana Pilátová

Detail lektora

Ing. Libor Vašek, Ph.D.

Ing. Libor Vašek, Ph.D.

Detail lektora

RNDr. Petr Beránek

RNDr. Petr Beránek

Detail lektora

Termín

20. 11. 2024; 9:00–1600

Místo konání

ON-LINE, u vás doma nebo v kanceláři, u vašeho počítače

Počet výukohodin

6.25

Program

09:00–9:10 • Zahájení, úvod „Nový zákon o účetnictví, vize“ • Ing. Jana Pilátová
• nové pojetí zákona a jeho struktura

09:10–10:30 • Nový zákon o účetnictví versus očekávání podnikatelů • Ing. Jana Pilátová
• účetní výkaznictví a vykazování informací mimo účetní závěru, ověření vykazovaných informací auditorem
• zrušení povinnosti vést účetnictví fyzickými osobami
• vedení účetnictví, hotovostní účetnictví

10:30–12:30 • Nový zákon o účetnictví a nestátní neziskový sektor • RNDr. Petr Beránek
• sjednocení pohledu neziskových organizací a podnikatelů,
• nové účetní pojetí účelově určených prostředků.

12:30–13:30 • polední přestávka, oběd

13:30 –15:30 • Nový zákon o účetnictví v provázanosti s IFRS • Ing. Libor Vašek, Ph.D.
• změny v použití IFRS,
• měna účetnictví a měny vykazování,
• oceňování aktiv a dluhů,
• úprava konsolidace (navíc oproti sylabu)

15:30–16:00 • Závěrečná panelová diskuze za účasti přednášejících • moderuje Ing. Jana Pilátová

Určeno

Seminář je určen všem, kteří pracují s účetnictvím a s jeho výstupy (účetní závěrkou) – účast ocení jak manažeři, statutární orgány účetních jednotek (jednatelé, členové představenstva, dozorčích rad, správní rady atd.), tak odborní pracovníci všech typů účetnictví, dále ekonomové, auditoři, daňoví poradci, likvidátoři, insolvenční správci, bankéři, atd.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře zakončeného panelovou diskuzí získáte základní, ale důležitou představu o tom, co nový zákon o účetnictví přináší nového, co lze zachovat ze stávajících účetních politik, jaké jsou lhůty pro zavedení nových povinností, a na co si dát pozor, aby se vás netýkali nově nastavované sankce.
V průběhu se nevyhneme ani důležitým vazbám mezi účetnictvím a daním z příjmů nejen právnických, ale i fyzických osob.
Daná problematika bude diskutovaná na základě aktuálního právního stavu účetních i daňových předpisů, s ohledem na legislativní proces ve vztahu k novému zákonu o účetnictví k datu konání.

Odborný garant a moderátor: Ing. Jana Pilátová

Poznámka

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Používáme aplikaci ZOOM, není třeba její instalace.
Přístup do on-line učebny zasíláme spolu s prezentací den před konáním on-line výuky, a to zpravidla mezi 12:30 až 15:30.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.
V průběhu můžete získat odpovědi na vaše dotazy.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

Pořízení zvukového či obrazového záznamu on-line vysílání není povoleno.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

+

5 780 Kč bez DPH

6 994 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

20. 11. 2024
Online
20. 11. 2024
Praha

Cenové varianty

24A4840

5 780 Kč

cena bez DPH

6 994 Kč

cena s DPH

24A484A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

10 982 Kč

cena bez DPH

13 288 Kč

cena s DPH

24A484B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

15 606 Kč

cena bez DPH

18 883 Kč

cena s DPH

24A484C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

19 652 Kč

cena bez DPH

23 779 Kč

cena s DPH

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO