Fakturace, daňové a účetní doklady aktualne

Prezenčně

Lektoři

Ing. Dana Vankeová

Ing. Dana Vankeová

Detail lektora

Termín

8. 11. 2024; 9:00–14:00

Místo konání

SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město

Počet výukohodin

5

Program

Občanský zákoník a jeho dopad do náležitostí dokladů, splatnost dokladů. Zákon o ochraně spotřebitele a živnostenský zákon – náležitosti dokladů dle těchto zákonů.

Zákon o účetnictví:
• povinné náležitosti účetních dokladů,
• srozumitelnost účetních dokladů a opravy účetních dokladů v návaznosti na legislativu v rámci zákona o DPH,
• přepočet dokladů na českou měnu, účtování kurzových rozdílů,
• povinná archivace dle zákona o účetnictví,
• návaznost na daňovou uznatelnost dokladů dle zákona o daních z příjmů – daňové a nedaňové náklady,
• České účetní standardy k výše uvedené problematice.

Zákon o DPH:
• vystavování daňových dokladů, zjednodušené daňové doklady,
• povinné náležitosti daňových dokladů – rozpoznání daňového dokladu dle náležitostí a nikoliv názvu,
• proč není správně vystavená zálohová faktura daňovým dokladem,
• fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti, povinné náležitosti těchto dokladů,
• podmínky věrohodnosti původu, neměnnosti a čitelnosti daňových dokladů oproti podmínkám v zákoně o účetnictví,
• elektronicky vystavované faktury a jejich výhody (QR kód),
• archivace dokladů dle zákona o DPH,
• základ daně a vedlejší výdaje,
• výpočet daně,
• zaokrouhlování u daňových dokladů (§ 36 a 37 – novela 355/2021 Sb. od 1. 10. 2021),
• opravy dokladů (opravné daňové doklady), lhůty pro provedení oprav,
• podmínky uplatnění nároku na odpočet,
• problematika přenosu daňové povinnosti.

Odpovědi na dotazy.

Určeno

Seminář je určen pracovníkům, kteří připravují podklady a doklady pro zpracování účetnictví, například pro účetní firmy, ale také pro fakturující pracovníky.

Přínos/cíl

Po absolvování semináře budete vědět, jak mají správně vypadat doklady dle dotčených zákonů platných v ČR.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Pokud neobdržíme písemné storno, je objednavatel povinen uhradit plnou cenu dle zaslané objednávky/faktury (více v Obchodních podmínkách).

Dopravní spojení

Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.

+

2 490 Kč bez DPH

3 013 Kč s DPH


Potřebuji poradit
Cenové varianty

Termíny

8. 11. 2024
Praha
8. 11. 2024
Online

Cenové varianty

2401780

2 490 Kč

cena bez DPH

3 013 Kč

cena s DPH

240178A

cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

4 731 Kč

cena bez DPH

5 725 Kč

cena s DPH

240178B

cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

6 723 Kč

cena bez DPH

8 135 Kč

cena s DPH

240178C

cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu

8 466 Kč

cena bez DPH

10 244 Kč

cena s DPH

Doporučujeme

21. 5. 2024

Online

12 hod

6 290 Kč

cena bez DPH

Online + záznam KPV

21. 5. 2024

Praha

4 hod

2 490 Kč

1 992 Kč

cena bez DPH

Sleva Prezenčně KPV

21. 5. 2024

Online

4 hod

2 490 Kč

1 992 Kč

cena bez DPH

Sleva Online + záznam

Nejčastější dotazy

Jak získat automatickou slevu?

Zaregistrujte se do našeho klientského konta a my vám každých 14 dní zašleme nabídku zlevněných kurzů. Slevy dosahují až 40 % z původní ceny kurzu bez DPH. Seznam všech slev naleznete v tomto odkazu.

Jakým způsobem lze provést objednávku?

Pro rychlejší komunikaci preferujeme:
E-shop: Přednostně přijímáme objednávky provedené prostřednictvím formuláře v našem webovém obchodu.

Další způsoby objednání:
Tištěná přihláška: Je možné zaslat poštou, případně předat osobně v kanceláři VOX před začátkem semináře (podrobnosti zde).
E-mailem: na adresu prihlaska@vox-kurzy.cz (nutné náležitosti naleznete zde).


Jaké oddělení mám kontaktovat?

+420 226 539 670 | info@vox-kurzy.cz
Pro obecné informace o kurzech

+420 226 539 691 | prihlaska@vox-kurzy.cz
Pro registrace, změny objednávek a fakturace.

+420 226 539 672 | realizace@vox-kurzy.cz
Ohledně realizace distančních i prezenčních kurzů

+420 226 539 679 | produkty-hard@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu hard skills kurzů.

+420 226 539 689 | produkty-soft@vox-kurzy.cz
Informace o obsahu kurzů měkkých dovedností.

Jak objednat zakázkové školení?

Podrobné informace a objednávky vyřizuje naše manažerka pro zakázkové vzdělávání Romana Aulická – zakazky@vox-kurzy.cz

V čem se liší zakázkový kurz od otevřeného školení?

Otevřené kurzy mají pevně stanovený čas, místo konání a obsah školení. K dispozici jsou v e-shopu a účastnit se jich může kdokoliv.

V případě zakázkových kurzů si klient stanoví čas, místo, obsah školení, vybere si lektora a zvolí si rozsah školení. Vše s asistencí našich odborníků pro firemní vzdělávání, kteří pomáhají nastavit efektivní školící plán (vhodné pro větší skupiny a objednávky tvořené na míru).

Spolupracujeme

International Education Society Wolters Kluwer PKF APOGEO