E-commerce • smluvně, daňově, účetně • prezenčně i on-line

Kurzem Vás provede ZDRAŽIL Vladimír Ing.

Základní info

Určeno pro: účetní či manažery používající e-commerce prodejní či nákupní kanály

Cíl: seminář reaguje na rostoucí počet firem, které zcela nebo částečně přesunují svoje prodeje na internet a to prostřednictvím vlastních prodejních kanálů, tj. e-shopů a těch, kteří využívají služeb digitálních platforem. Ve druhé polovině roku 2021 byl v DPH zaveden režim prodeje zboží na dálku, institut domnělého dodavatele a elektronického rozhraní. Počet firem prodávajících přes digitální platformy vytrvale roste. Poslední část semináře bude věnována také těm, kteří na digitálních platformách neprodávají, ale využívají je buď k nákupu zboží či si na nich objednávají služby.

Program semináře:

  • shrnutí pravidel pro prodej zboží na dálku • definice elektronického rozhraní • určení domnělého dodavatele včetně praktické ukázky na nejznámější globální hráče
  • prodej zboží na dálku • smlouva, obchodní podmínky, dodací podmínky, aplikace smluvních podmínek do účtování a zdaňování transakcí
  • nestandardní situace u prodeje zboží na dálku • reklamace, nepřevzetí zboží, vrácení zboží – účetní a daňové souvislosti
  • prodej zboží na dálku za využití digitálních platforem • smluvní ujednání mezi prodejcem a digitální platformou, nabízené formy spolupráce včetně dopadu do daní
  • složitější modely digitálních platforem při prodeji zboží (skladování v jiných členských státech, přemístění zboží dle ZDPH)
  • pasivní využití nejznámějších digitálních platforem ve firemní praxi – nákup zboží na Amazonu, eBay, placená reklama na FB, Google, cloudové služby atd. • účetní a daňové souvislosti
  • diskuze a odpovědi na dotazy

E-commerce • smluvně, daňově, účetně • prezenčně i on-line

Vybraný termín:

5.9.2022  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
2 058 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a osm ? Součet zapište číslicemi.