Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

WEBINÁŘ CELNÍ SAZEBNÍK EU – 2021 Kombinovaná nomenklatura EU zařazování zboží pro celní řízení v dovozu a vývozu a pro statistiku INTRASTAT CZ, TARIC

Základní info

WEBINÁŘ/SEMINÁŘ dle situace

NOVÝ celní sazebník EU pro rok 2021

TARIC

Souvztažnost Harmonizovaného systému a Kombinované nomenklatury EU

Skladba nomenklatur KN EU

 Všeobecná interpretační pravidla pro zařazování zboží

 Problematika zařazování zboží – metodika

 Vysvětlivky k Harmonizovanému systému a Kombinované nomenklatuře

 Závazná informace o sazebním zařazení zboží

 Nezávazné zařazení zboží – služba celních orgánů pro veřejnost

 Databáze EZISZ

 Povinné zařazení určitých druhů zboží do KN EU dle předpisů EU – Prováděcí 

 nařízení komise EU 

 Důsledky nesprávného zařazení zboží, porušení celních předpisů, sankce, 

 možná nesprávnost v DPH.

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:       JUDr. Pavel MATOUŠEK, P-P-MAT, s.r.o., celní jednatelství

Termín:          5. listopadu 2020 / čtvrtek/   od 8.30 hod.  ( 8.00 prezence)

Místo:             Internet

Cena:             2000,-Kč / vč. DPH /

Jen pár otázek a odpovědí prosím k webinářové podobě z pohledu účastníka -

co je to webinář a co k tomu bude účastník potřebovat? Webinář je vlastně přímý přenos hlasu lektora, obrazu lektora a podkladových materiálů na obrazovku vašeho počítače - a to buď ve vaší kanceláři nebo třeba doma na home office ....

Jaký je třeba mít počítač k tomu, aby webinář fungoval? Namísto popisu technických parametrů softwaru a hardwaru mi dovolte uvést raději následující. Pokud si na počítači, kde budete sledovat náš webinář, vyzkoušíte následující test, tak si můžete být jisti v tom, že budete mít kvalitní přenos webináře. Klikněte si prosím třeba na www.seznam.cz či www.idnes.cz a pusťte si některé z mnoha zde přiložených videí. Pokud bude video přehráno kvalitně, tj. bez zakousávání videonahrávky a bez zadrhávání hlasů či zvukových efektů, tak máte dostatečně parametricky kvalitní počítač a přenos bude fungovat. V opačném případě webinář fungovat nebude a jediným řešením je dobré internetové připojení případně novější operační systém /např. Win10,8, Vista, 7/

Je třeba se seznamovat s návodem na použití videokonferenčního prostředí? Všem účastníkům posíláme cca tři pracovní dny detailní návody či instruktážní videa na stažení a práci s webinářovým systémem. V případě potřeby nabízíme telefonickou podporu – a to při zahajování webináře nebo kdykoli před tím, tzv. po telefonické dohodě na tel. 722 546 496

Platební podmínky u webináře? Pouze převodem! Nehraďte prosím zálohově, tj. dopředu před konáním. Po webináři obdržíte mailem daňový doklad/fakturu se 14denní splatností.

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účastnický poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                     DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

WEBINÁŘ CELNÍ SAZEBNÍK EU – 2021 Kombinovaná nomenklatura EU zařazování zboží pro celní řízení v dovozu a vývozu a pro statistiku INTRASTAT CZ, TARIC

Vybraný termín:

5.11.2020  ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.