Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Řešení problémů metodou 8D (Root Cause Analysis)

Základní info

Problémy na pracovištích vznikají každý den. Převládá operativa, kterou po tomto kurzu můžete úspěšně redukovat. Metoda 8D Vám může pomoci snížit náklady na řešení zákaznických reklamací či neshod.

Nedostatky v kvalitě je důležité řešit komplexně, analyzovat příčiny vzniku vad a zavést efektivní opatření pro jejich předcházení.

Proč se zúčastnit

Metoda 8D je standardní osmi kroková metoda řešení zákaznických reklamací či interních neshod v systému kvality. Po absolvování kurzu budou účastníci lépe definovat a řešit problémy, zejména u opakujících se reklamací a neshod. Naučí se důkladné práci s daty, a jak znalost dat může ovlivnit řešení problémů.

Požadavky na řízení reklamací metodou 8D budou probrány na reálných příkladech z firemní praxe.

Osnova

  • Sběr, monitorování a analýza dat
  • Cyklus P-D-C-A a týmová práce
  • Jednoduché nástroje zlepšování kvality
  • Definování problému a související řešení
  • Analýza hlavních příčin
  • Výběr a implementace optimálního řešení
  • Vizuální management, Shop Floor Management
  • Postup při zpracování reklamací

Řešení problémů metodou 8D (Root Cause Analysis)

Vybraný termín:

4.9.2023  Jihlava
08:30 – 17:00 hod.

Cena
4 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.