Google Analytics úvod

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Akce

  • Typ akce:
    kurz
  • Vedeno v jazyce:
    česky
  • ID akce:
    2140931
  • Lektor

  • Popis
    Informace je přístupná pouze registrovaným uživatelům EduCity Registrujte se hned!
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Jandova 135/2, 190 00 Praha 9
  • Termín

  • Termín zahájení:
    31.5.2019
  • Termín ukončení:
    31.5.2019
  • Od – do:
    08:00 - 14:00, 6 hodin (1 den)
  • Doba trvání:
    1 den
  • Cena *

  • Cena:
    2400 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    2 400,- Kč + DPH

Popis kurzu Google Analytics úvod

Popis kurzu

Školení Google Analytics je určené pro webdesignery, pracovníky z oblasti marketingu a reklamy, majitele webů a e-shopů. Školení je zaměřené na vyhodnocení návštěvnosti a reklamních kampaní pomocí nástrojů Google Analytics. Školení je určené pro začínající nebo mírně pokročilé uživatele Google Analytics. Posluchači se naučí založit účet na Google Analytics, vhodně nastavit sledování svého webu a nastavit přístupová práva do Google Analytics pro různé uživatele. Posluchači porozumí pojmům používáných v Google Analytics, seznámí se s přednastavenými reporty a naučí se jim porozumět a správně interpretovat. Naučí se zjistit odkud návštěvníci přichází na jejich web, jak se na webu chovají a odhalit slabá místa jejich webu.

Cíle kurzu

Google Analytics
Účet na Google Analytics
Reporty
Sledování reklamních kampaní
Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik

Obsah kurzu

  1. Google Analytics
    • k čemu slouží Google Analytics
    • vysvětlení pojmů používaných v Google Analytics
  2. Účet na Google Analytics
    • založení účtu Google Analytics
    • nastavení sledování webových stránek
    • nastavení přístupů pro různé uživatele
    • prostředí Google Analytics
  3. Reporty
    • sledování a vyhodnocení návštěvnosti
    • informace o návštěvnících
    • zdroje návštěvnosti
    • chování návštevníků
    • klíčová slova
    • konverze
  4. Sledování reklamních kampaní
    • nastavení sledování reklamních kampaní
    • vyhodnocení PPC reklamy v Google Analytics
    • propojení s Google Adwords
    • návratnost reklamních kampaní
  5. Zlepšení webu na základě vyhodnocení výsledků statistik
    • příklady doporučených úprav webu na základě výsledků statistiky
    • odhalení slabých míst webu

Návaznosti

Google Analytics pokročilý
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace