Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Profesionální operátor

kurz

Základní info

Cílová skupinaPracovníci Zelených linek, Call center a oddělení, která jsou v přímém kontaktu se zákazníkem, jejichž hlavním úkolem je svým přístupem potenciálního zákazníka motivovat a s využitím základních prodejních dovedností získat pro spolupráci, udržovat a rozvíjet vztah se stávajícími zákazníky.CílVybavit pracovníky znalostmi, dovednostmi a nástroji potřebnými k profesionálnímu vykonávání jejich práce.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahProč poskytovat osobní službu?Kde si utváří zákazník první dojem o společnosti a jejích službách?Techniky efektivní komunikace; kladení otázek, aktivní nasloucháníSpecifika telefonní komunikace, telefonní etiketaPráce s hlasemTypy svízelných zákazníků, jak s nimi jednatJak využívat stížností k vylepšování služeb zákazníkům?Kontrola emocí, klíčové elementy asertivního chováníZáklady prodejních dovedností - jak zjistit zákazníkovy potřeby?Jak prezentovat charakteristiky produktu jako výhody a užitek pro zákazníka?Místo konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 7 900 Kč bez DPH za dvoudenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu

Profesionální operátor

Vybraný termín:

11.11.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
7 900 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.