Získejte přístup k dotační příležitosti na firemní vzdělávání pro roky 2026–2028. Na webináři zjistíte, jak získat až milionové částky na rozvoj zaměstnanců, jaká školení lze financovat a jak projekt nastavit tak, aby prošel bez chyb. Webinářem Vás provede Jana Kolaříková, expertka na dotace ve vzdělávání.
Příjem žádostí: Listopad 2025 – leden 2026.
Cílová skupina: Firmy všech velikostí, OSVČ se zaměstnanci, státní podniky.
Dotace na:
✅OPRÁVNĚNÝM ŽADATELŮM - TĚM CO MOHOU DOTACI VYUŽÍT:
Obchodní korporace (zákon č. 90/2012 Sb.):
Státní podniky (zákon č. 77/1997 Sb.).
Státní organizace dle zákona č. 77/2002 Sb. (České dráhy, Správa železnic) a souvisejících předpisů.
Osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) dle zákona č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění.
❌ O DOTACI NEMOHOU ŽÁDAT (VYLOUČENÍ ŽADATELÉ):
Subjekty bez zaměstnanců ke dni vyhlášení výzvy (počet pracovníků = 0).
Příjemci podpory ve výzvách na firemní vzdělávání v OP Spravedlivá transformace, pokud jejich projekt končí až po datu zahájení projektu v této výzvě.
Příjemci podpory ve výzvě Operačního programu Zaměstnanost plusč. 03_23_047 – Podnikové vzdělávání (1), pokud jejich projekt končí až po datu zahájení projektu v této výzvě č. 03_25_083.
Příjemci podpory v projektu Úřadu práce ČR (SC 1.3 OPZ+) na další profesní vzdělávání financovaném standardní stupnicí jednotkových nákladů, pokud poskytnutá podpora v registru de minimis nebyla následně zrušena.
Jaké typy vzdělávání lze z výzvy financovat a jak správně určit způsobilé aktivity.
Jak nastavit projektové osobohodiny a pracovat s jednotkovými náklady.
Jaké podmínky musí splňovat kurzy, účastníci a zaměstnavatelé.
Jak naplánovat indikátory, zejména pro účastníky 55+ a digitální dovednosti.
Jak připravit rozpočet projektu v rozsahu 1–6 mil. Kč a co znamená ex post financování.
Jaké jsou nejčastější chyby při podání žádosti a jak se jim vyhnout.
Jak probíhá podání projektové žádosti v IS KP21+ a co vše musí obsahovat.
Výzva 083 - Jak získat dotace na firemní vzdělávání (CZ)
26.11.2025 ONLINE Praha,
česky