Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Komunikace s nemotivovaným klientem

Základní info

Anotace

Cíl: Rozvoj profesních dovedností při práci s klientem (obzvláště při navazování a udržení spolupráce). Reflektované využívání vlastní motivace k práci a při práci s klientem. Porozumění vztahu motivace, potřeb a hodnot. Praktické využití v práci s klienty a zlepšování vlastních komunikačních dovedností při získávání klienta ke spolupráci.

Obsah kurzu

 

  • Základní pojmy spojené s motivací.
  • Portrét nemotivovaného klienta.
  • Vlastní motivace v životě.
  • Pomoc a kontrola jako cesty k navázání a udržení spolupráce.
  • Nácviky vedení rozhovoru s komentáři a korekcí.
  • Reflexe změn, revize cílů.
  • Vlastní motivace k práci s klienty.
  • Motivace, potřeby a hodnoty klientů.
  • Zdroje klientů.
  • Nácviky vedení rozhovoru v modelové situaci s komentáři a korekcí.

 

Komunikace s nemotivovaným klientem

akreditace MPSV
Vybraný termín:

13.1.2023 –  27.1.2023  Praha 2 Upřesnující informace k termínu
09:00 – 16:30 hod.

Cena
5 000 Kč

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a sedm ? Součet zapište číslicemi.