Jak úspěšně prodávat zájezdy v cestovní agentuře

kurz

Základní info

Jak úspěšně prodávat zájezdy v cestovní agentuře

Prodáváte zájezdy a občas se Vám stane, že si zákazník koupí pobyt u konkurence? Klíčem k úspěšnému prodeji je umění správné komunikace se zákazníkem. Poradíme Vám, jak úspěšně komunikovat s potenciálním klientem, aby si právě u Vás koupil svou dovolenou snů a rád se do Vaší kanceláře vracel.

Obsah

Písemná a elektronická komunikace

  • Umíte napsat dopis nebo elektronickou zprávu obchodním partnerům a zákazníkům podle současných korespondenčních norem?
  • Víte, jak správně komunikovat se zákazníky pomocí venkovní výlohy, stojanů v kanceláři a propagačních materiálů?
  • Znáte další možnosti propagace, která potenciální zákazníky zaujme?

Ústní komunikace

  • Víte, jaké jsou zásady pro osobní kontakt s klienty v kanceláři?
  • Umíte využít znalosti řeči těla v komunikaci s partnery a hosty?
  • Znáte pravidla a etiketu telefonování?
  • Rozeznáte různé typy klientů? Víte, jak s nimi bezkonfliktně jednat a jak úspěšně řešit reklamace pobytů?

Komunikace s klienty - praktická cvičení

Jak se chovat k zákazníkům a co přesně jim říkat, protože to chtějí slyšet

  • při telefonické objednávce
  • při objednávce elektronickou poštou
  • při osobní návštěvě
  • když si přijde zákazník zájezd objednatí
  • když zákazník přijde uplatnit reklamaci

Komu je školení určeno

Školení je určeno majitelům a zaměstnancům cestovních agentur a informačních center přicházejících do přímého kontaktu se zákazníky..

Jak se bude na školení pracovat

Každou z probíraných kapitol lektorka vysvětlí a s účastníky procvičí na příkladech. Důraz je kladen na zkušenosti z praxe. Během školení je dán prostor účastníkům k výměně zkušeností.

Jak dlouho bude školení trvat

9:00 - 15:00 hod.

S kým se na školení setkáte - lektorka

Renata Janošková, lektorka a manažerka s praxí v oblasti cestovního ruchu

Servis po školení

Napadly Vás v souvislosti se školením otázky, náměty, problémy, které byste rádi konzultovali s lektorkou? Bude se Vám ráda věnovat na adrese renata.janoskova@hyl.cz

Cena školení

Cena školení je Kč 2.000 (bez DPH 19%). V průběhu školení je pro účastníky zajištěno občerstvení a oběd.

Pro Vaši účetní

Ihned po odeslání přihlášky na školení obdržíte e-mailem potvrzení Vaší registrace, jehož přílohou bude zálohová faktura s instrukcemi k platbě účastnického poplatku.

Fakturu - daňový doklad - Vám zašleme na stejnou e-mailovou adresu do 14 dnů po uskutečnění školení.

Kde se bude školení konat

IBC
Pobřežní 3
Praha-Florenc

IBC je v blízkosti stanice metra, tramvají a autobusů Florenc

Podrobné informace o školení a přihláška

Jak úspěšně prodávat zájezdy v cestovní agentuře

Vybraný termín:

 Zlínský kraj

Cena
2380 Kč

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.