Mezigenerační vztahy a konflikty na pracovišti
Určeno pro: všechny, kteří řeší vztahy na pracovišti
Cíl: Došlo na vašem pracovišti ke generačním výměnám? Nastoupil do práce mladší kolega? Jste v pracovním týmu se starší kolegyní? Máte pocit, že nerozumíte jejich potřebám, nechápete jejich pracovní návyky a očekávání? Vadí Vám způsob jejich komunikace s Vámi či jejich myšlení? Tento seminář Vám poskytne odpovědi na to, jak si vzájemně lépe porozumět, jak zvládat napjaté vztahy či mezigenerační nedorozumění a naučíte se nekonfliktní komunikaci s kolegy.
Program semináře:
Mezigenerační vztahy
- ageismus
- věková diverzita
- index pracovní schopnosti
- jak jsme na tom
Mezigenerační rozdíly
- mladší generace
- starší generace
- dnešní trend
Příčiny mezigeneračních konfliktů na pracovišti
- mezigenerační spory
- individuální hranice přístupu
- rozdělení konfliktů
- prvky konfliktu
- destruktivní reakce a řešení
Komunikační dovednosti k překonání odporu, odmítnutí, řešení obtížných komunikačních situací
- model sociální efektivnosti
- principy nekonfliktní komunikace
- pozitivní komunikační prvky
- když to vidí každý jinak
- jak na manipulaci
Prevence a řešení mezigeneračních konfliktů
- řešení mezigeneračních konfliktů pomocí transakční analýzy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 27. května 2024, 9.00 - 16.00
- Variabilní symbol: 21111
- Stav: Připravujeme