Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Základní info

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Popis kurzu: Oslovujte již své zákazníky ve vyhledávači Google, ale chtěli byste být více vidět i na webech, které mohou vaši potenciální zákazníci navštěvovat? Právě pro vás je určen tento webinář, v kterém se dozvíte, na jakých webech se může zobrazovat vaše reklama, na koho a podle jakých parametrů můžete v obsahové síti cílit. Co mi kurz přinese (Cíle kurzu)
  • oslovíte ještě více vašich potenciálních zákazníků na partnerských webech Google
  • naučíte se, jak správně zacílit na vaše potenciální zákazníky
  • zjistíte, na co si dát při vytváření reklam pozor a jak nepřicházet nerelevantními prokliky o peníze
Délka:  120 min. Forma studia: webinář  Komu je kurz určený?
  • všem, kteří již pracují s reklamou ve vyhledávací síti a chtějí oslovit více zákazníků na partnerských webech Google
 Vstupní předpoklady (pokud nějaké jsou):
  • znalost reklamního systému Ads
  • znalost základních pojmů PPC a schopnost vytvoření reklamy ve vyhledávání
Program nebo obsah
  • Na jakém principu funguje obsahová reklama a na jakých webech se může zobrazit
  • Přípravy před vytvářením reklam
  • Typy cílení v obsahové síti
  • Nastavení kampaní
  • Vytvoření reklamy v obsahové síti
    • grafická reklama - praktická ukázka
    • responzivní/kombinovaná reklama – praktická ukázka
  • Měření a vyhodnocování – jaké parametry sledovat
  • Praktické tipy, jak zlepšit úspěšnost kampaní
  • TIP: Proč vylučovat nevhodný obsah u kterého se reklama může zobrazit
Potřebuji více informací o virtuální třídě, webinářích a potřebném vybavení   S jakýmkoliv dalším dotazem se neváhejte obrátit na Nikol Fellnerovou +420 770 112 497 nikol.fellnerova@bfz.cz Váš tým bfz online

Živá virtuální třída: PPC reklama Google – část II.

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
0 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a tři ? Součet zapište číslicemi.