Školení Začínáme s Google Workspace

Školení je vhodné pro uživatele, kteří chtějí začít využívat výhod online služeb a aplikací Google Workspace. Posluchači se seznámí s možnostmi Google Worspace a zjistí, jaké funkce jim nabízí jednotlivé aplikace. Naučí se ukládat dokumenty na cloudové uložiště, přistupovat k nim z různých zařízení a sdílet dokumenty s ostatními uživateli. Vyzkouší si odesílání a přijímání zpráv prostřednictvím služby Gmail, nastavit si automatický podpis, vyhledávat ve zprávách, řadit je a třídit. Zjistí, jak zadávat události do kalendáře a jak sdílet kalendář s ostatními uživateli. Naučí se připojit k online schůzce, ovládat mikrofon, kameru a zvuk a používat chat v průběhu online schůzky. Zkusí si online schůzku naplánovat a pozvat na ní ostatní účastníky.

Osnova školení Začínáme s Google Workspace

U individuálního a firemního školení je možné osnovu přizpůsobit.

  • Představení Google Workspace
    • aplikace Google Workspace
    • porovnání s Microsoft 365
    • přihlášení ke Google Workspace
    • cenové podmínky
    • off-line přístup k informacím
    • přístup z mobilních zařízení
  • Disk (Drive) - cloudové uložiště
    • Ukládat a spravovat dokumenty
    • Přistupovat k dokumentům z různých zařízení
    • Sdílet dokumenty
  • Gmail
    • nastavení emailu a zobrazení zpráv
    • vyhledávání, řazení a třídění zpráv
    • automatický podpis
    • správa kontaktů
  • Kalendář Google
    • zadávání schůzek
    • sdílení kalendářů
    • publikování kalendářů
    • mobilní přístup
  • Meet - online schůzky
    • připojení k online schůzce
    • ovládání mikrofonu, kamery a zvuku v průběhu online schůzky
    • sdílení plochy, okna aplikací a dokumentů v průběhu schůzky
    • plánování a vedení online schůzek
  • Další aplikace Google Workspace
    • Dokumenty (Docs)
    • Tabulky (Sheets)
    • Prezentace (Slides)
    • Keep - zaznamenávání poznámek
    • spolupráce online

Verze programu

U firemního a individuálního školení si verzi programu, na které bude školení probíhat, můžete zvolit.