Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Vedení klíčových zákazníků

kurz

Základní info

Cílová skupinaProgram je určen pracovníkům na pozicích Key Account Manager, manažerům prodeje a všem, kteří mají na starosti péči o klíčové klienty.CílCílem tréninku je proškolit účastníky v oblasti úspěšného vedení klíčových zákazníků. Umět určit, kteří klienti mají pro naši společnost strategický význam z pohledu vize, velikosti, potenciálu, renomé či finančního přínosu. Uvědomit si roli a postavení Key Account Managera ve všech oblastech, které musí dobře ovládat, aby byl úspěšný. Vytvořit strategický plán a individuální přístup k řízení klíčových zákazníků.Náš přístupIndividuální pozornost jednotlivým účastníkům, skupiny maximálně o 12 lidech, průměrně 8 účastníkůInteraktivní tréninkové metodyNácvik modelových situací pomocí hraní rolí a videotechnikyPrakticky zaměřený programObsahRole Key Account ManageraDeficinice klíčového klientaProdejní platformaParettovo pravidloZjišťování potenciáluŘízení klíčových klientůBudování vztahu s klíčovými klientyPrvky profesionální péče v každém stádiu vývoje obchodního vztahuSWOT Analýza v péči o klíčového zákazníkaPlán rozvoje klíčového zákazníkaNové trendy v péči o zákazníkyPraktické nástroje pro přehledné vedení agendy klíčových klientůMísto konáníPraha, místo konání bude upřesněno v pozvánce pro účastníky CenaÚčastnický poplatek na jednoho účastníka činí 4 100 Kč bez DPH za jednodenní program.Investice zahrnuje:Zajištění školících prostor a technického vybaveníŠkolící materiályObčerstvení v průběhu tréninkuOběd pro účastníky“POSITIVE” osvědčeníDárek POSITIVEVyhodnocení programu

Vedení klíčových zákazníků

Vybraný termín:

17.3.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
4 100 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.