Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům i vlastním zaměstnancům

Základní info

Cíle kurzu

V průběhu semináře se seznámíte s externí i interní komunikací značky, naučíte se techniky řízení zákaznické zkušenosti.

Určeno pro

Neuvedeno

Obsah kurzu

• tvorba značky a další péče o vaši značku,
• oživení již existující značky,
• značková identita a osobnost,
• logotyp, logo, a značkový slogan,
• budování hodnoty vaší značky,
• zavedení značky do vnitřní personální politiky,
• zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy,
• dohled nad konzistencí značky,
• co-branding aneb kooperace značek.

Poznámka

Seminář je součástí volného cyklu Letní škola marketingu.
Obsahem semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně.

Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.

Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům i vlastním zaměstnancům

Vybraný termín:

9.7.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a sedm ? Součet zapište číslicemi.