TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:

Popis kurzu TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI

https://agentura-aha.cz/kurz/246-telefonicka-komunikace-ve-firemni-praxi.html

Umět dobře telefonovat neznamená jen přijmout hovor nebo vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu.


CÍL

Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:  

 

  • ujasnit a sjednotit principy komunikace po telefonu
  • zanechat pozitivní první dojem - reprezentovat sebe nebo firmu při telefonickém hovoru
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • umět zkrátit příliš dlouhé neproduktivní telefonáty
  • ​poskytnout návod pro jednání se zákazníky v různých konkrétních situacích
  • zvládnout profesionální péči o klienty

 

CÍLOVÁ SKUPINA

Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost
Vhodné pro pracovníky zákaznických linek, asistentky, recepční, obchodní zástupce, pracovníky call-center* a hot-line  a dalším klientským pracovníkům.

* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme také firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde

OBSAH

Zásady a pravidla telefonické komunikace

  • specifika komunikace po telefonu 
  • profesionální komunikace a proklientský přístup  (pozdrav, představení, nabídka pomoci)
  • jak vzbudit zájem - pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • akustická vizitka -  jak pracovat s hlasem, volba slov, srozumitelnost
  • verbální komunikace, aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • příchozí volání a odchozí hovory
  • tvorba a práce s call skriptem
  • užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka a technika kladení otázek
  • poskytování informací a/nebo prezentace služeb / produktu
  • efektivní vedení a vyřízení hovoru 
  • zvládání námitek a argumentace
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vyřizování reklamací a stížností
  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • zvládání psychické zátěže při telefonování
  • nácvik vedení hovoru

METODY

Stručné teoretické základy (20%) a návazný trénink (80%) s využitím videonahrávek, analýza, individuální zpětná vazba.

TERMÍN

14.11.2019     (9,00 - 17,00 hod., 8 vyuč. hod.)

Potřebujete další dovednosti telefonické komunikace? Vyžádejte si nabídku nebo termín.

LEKTORKA

Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.

Reference posluchačů kurzů 

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►

Objednat účast na kurzu - TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a osm ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.