Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

Základní info

Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.

Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.

Obsah:
* Základy vyjednávání obecně
* Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
* Příprava na akviziční telefonát
* Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
* Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
* Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
* Zvládání námitek po telefonu a mailu
* Argumentace po mailu a telefonu
* Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu
* Umění předejít nedorozumění a konfliktům
* Řešení konfliktů po telefonu
* Telefonická a e-mailová etiketa

Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.

SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

Vybraný termín:

30.9.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a deset ? Součet zapište číslicemi.