Školení: Sociální média II - pro pokročilé

  • TOP
  • Lektor

  • Popis

    Daniel Dočekal

    Daniel DočekalDaniel Dočekal je internetový publicista a zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, který prodal agentuře M.I.A. (později koupena firmou Telefónica O2). V Telefónica O2 Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektuDigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.czVětšinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Milady Horákové 116/109
  • Termín

  • Termín zahájení:
    20.8.2019 – 10:00 hod.
  • Termín ukončení:
    20.8.2019 – 17:00 hod.
  • Cena *

  • Cena:
    3990 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:

Popis kurzu Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Co se na školení naučíte

Potřebujete sociální sítě pro vaši firmu či osobnostní marketing? Facebook, Linkedin, Twitter i Instagram mají mnoho společného, naučte se je zvládat jednotlivě, ale i jako fungující celek. Neobjevujte objevené, školení vás naučí účinné pracovní postupy, ukáže příklady, naučí využívat množství dalších pomůcek. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.


Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.

 

 

  • Jak funguje Facebook pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing 
  • Jak funguje Facebook pro péči o zákazníky
  • Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích
  • Jak funguje Instagram pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing
  • Jak funguje Twitter pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak funguje Linkedin pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak se nezbláznit z notifikací a nastavit efektivní workflow
  • Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování
  • Využití dalších nástrojů (WhatsApp, Buffer, IFTTT, cloud)
  • Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích
  • Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí
  • 40:40:20 aneb jaké složení příspěvků mít a kde je brát a proč recyklovat
  • Co se děje s příspěvky po zveřejnění 
  • Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby

 

Objednat účast na kurzu - Školení: Sociální média II - pro pokročilé
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a dvě ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.