Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis

    Daniel Dočekal

    Daniel DočekalDaniel Dočekal je internetový publicista a zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, který prodal agentuře M.I.A. (později koupena firmou Telefónica O2). V Telefónica O2 Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektuDigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.czVětšinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Milady Horákové 116/109
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Školení: Sociální média II - pro pokročilé

Co se na školení naučíte

Potřebujete sociální sítě pro vaši firmu či osobnostní marketing? Facebook, Linkedin, Twitter i Instagram mají mnoho společného, naučte se je zvládat jednotlivě, ale i jako fungující celek. Neobjevujte objevené, školení vás naučí účinné pracovní postupy, ukáže příklady, naučí využívat množství dalších pomůcek. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.


Školení je určeno pro pokročilejší uživatele, zejména pro ty, kteří již začali sociální sítě pro marketing a komunikaci používat. Pokud postrádáte základy, můžete je získat na školení Sociální média I.

 

 

  • Jak funguje Facebook pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing 
  • Jak funguje Facebook pro péči o zákazníky
  • Jakým způsobem tvořit příspěvky na sociálních sítích
  • Jak funguje Instagram pro firemní a osobnostní komunikaci a marketing
  • Jak funguje Twitter pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak funguje Linkedin pro firemní a osobností komunikaci a marketing
  • Jak se nezbláznit z notifikací a nastavit efektivní workflow
  • Plánování příspěvků, kalendář, schvalování, publikování
  • Využití dalších nástrojů (WhatsApp, Buffer, IFTTT, cloud)
  • Vyhledávání a monitorování na sociálních sítích
  • Cesta k pochopení hashtagů a jejich zvládnutí
  • 40:40:20 aneb jaké složení příspěvků mít a kde je brát a proč recyklovat
  • Co se děje s příspěvky po zveřejnění 
  • Jak přistupovat k různým druhům zpětné vazby

 

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Dobrý web

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Dobrý web

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.