Školení: Sociální média I

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis

    Daniel Dočekal

    Daniel DočekalDaniel Dočekal je internetový publicista a zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, který prodal agentuře M.I.A. (později koupena firmou Telefónica O2). V Telefónica O2 Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektuDigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.czVětšinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu. V rámci svého působení v agentuře Proximity pomáhal se zapojením do sociálních sítí firmám, jako jsou T-Mobile, Oracle nebo Telefónica O2.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Milady Horákové 116/109
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Školení: Sociální média I

Co se na školení naučíte

Sociální sítě jsou již několik let nepostradatelnou součástí firemních marketingových strategií. Nezůstávejte pozadu a v rámci celodenního školení načerpejte informace o tom, jaké sociální sítě jsou používány v Česku i ve světě, kolik mají uživatelů a jaká je jejich sociodemografická profilace. Zjistíte, k čemu se hodí, jaká mají specifika a kam směřují. Ale hlavně, jak je využít pro firemní či osobnostní komunikaci. Vše s praktickými příklady, ukázkami a prostorem pro dotazy. 

Účastník skolení získá kompletní prezentaci ze školení v digitální podobě. Ta je koncipována jako skripta (či e-kniha) a obsahuje řadu praktických odkazů i ukázek. Pokud se přihlásí do Skupiny školení na Facebooku, bude mít k dispozici všechny pozdější aktualizace školícího materiálu zdarma.

 

  • Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě
  • Jak vypadá český i světový Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin
  • Jaké jsou další sociální sítě a kam sociální sítě míří
  • Jaké jsou zásadní rozdíly mezi jednotlivými sítěmi 
  • Jak se sociální sítě (média) využívají pro firemní i osobnostní komunikaci
  • Co na sociálních sítích dělat a nedělat
  • Jak komunikovat, řešit stížnosti, krizové situace, trolly
  • Kam v marketingu patří sociální média a jak vše spojit s dalšími marketingovými nástroji
  • Platit či neplatit, něco k cestě od „earned“ k „paid“ 
  • Právní aspekty používání sociálních sítí, autorské právo zejména
  • Pravidla užívání sociálních sítí, čeho se vyvarovat a proč můžete kdykoliv přijít o účet
  • Kde získávat obsah pro sociální sítě, od textů až po fotky a videa
  • Jak tvořit lákavý obsah, který bude vyvolávat odezvy
  • Proměna sociálních sítí na cestě od desktopu na mobilní telefony 
  • Nástroje pro správu a monitorování sociálních sítí 

 

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Dobrý web

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Dobrý web

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.