Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Školení: Obsahová strategie pro web

Základní info

Co se na školení naučíte

  • Jaký obsah prodává, zvyšuje návštěvnost a zájem uživatelů
  • Jak obsah navrhnout podle potřeb uživatelů a vašich cílů
  • Jak navrhnout informační architekturu, strukturu a navigaci webu
  • Jaké jsou možnosti, trendy a nástroje pro různé formáty
  • Jak obsah webu otestovat, měřit a vyhodnocovat
  • Jak se starat o obsah a co by měl umět redakční systém (CMS)?
  • Jak na dynamický obsah a personalizaci obsahu?

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: manažery, tvůrce, editory a správce webů a obsahu, pracovníky v marketingu, UX designery. Dotýká se firemních webů, e-shopů, ale i médií a aplikací.

Nezáleží, jestli už nový web máte, plánujete, chystáte redesign nebo prostě chcete zvýšit úspěšnost toho stávajícího.

Účastníkům se budou hodit základy digitálního marketinguSEO a web copywritingu.

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Školení: Obsahová strategie pro web

Vybraný termín:

19.6.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
4 990 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a osm ? Součet zapište číslicemi.