Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Základní info

Co se na školení naučíte

  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu
  • Jaké jsou možnosti měření online prostředí, co je důležité sledovat, co kontrolovat, co požadovat po online specialistech a agenturách
  • Ukázky konkrétních příkladů u rozdílných obchodních aktivit

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové/obchodní manažery nebo majitele firem, junior marketingové specialisty.

Na školení nejsou potřeba žádné předchozí znalosti.

Více informací:

Bližší informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Školení: Jak připravit kampaně, aby vydělávaly

Vybraný termín:

16.4.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
6 990 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a šest ? Součet zapište číslicemi.