Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Základní info

Co se na školení naučíte

  • Co se na školení naučíte
  • Co je to Instagram, kolik lidí ho používá, čím se liší od ostatních sociálních sítí.
  • Co jsou to Příběhy/Stories a proč není dobré je ignorovat.
  • Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor.
  • Jak plnit účet na Instagramu technicky i koncepčně.
  • Co na Instagramu funguje, nefunguje. Proč se nepodařilo rozšířit IGTV.
  • Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí.
  • Jak ovlivňuje Instagram soukromí, jak se bránit spamu, jaká má Pravidla.
  • Jak vyhodnocovat působení na Instagramu.
  • Jak provázat Instagram a další sociální sítě.
  • Jak spravovat Instagram jinak než na mobilním zařízení.
  • Kudy na správu více účtů.
  • Co autorské právo a Instagram.
  • Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.

Instagram velmi dobře slouží pro firemní i osobní marketing, naučte se zakládat a používat účty i jak na nich publikovat obsah i vyhodnocovat, jestli se vám to daří. Včetně pokročilejších záležitostí, řady nástrojů a pomůcek, které vám život s Instagramem usnadní.

 

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: tisková, komunikační a případně marketingová oddělení firem. Hodí se ale velmi dobře i pro PR a komunikační agentury, stejně jako pro mediální a marketingové agentury.

Účastník školení by měl mít základní vědomosti o tom, jak funguje Internet, co je to elektronická pošta a jak fungují sociální sítě. Nemusí mít založený účet na Instagramu, ale měl by na školení mít mobilní zařízení, ve kterém si účet založí a bude si moci zkoušet to, co na školení bude ukazováno.

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Školení: Firemní Instagram pro začátečníky

Vybraný termín:

11.6.2020  Praha Upřesnující informace k termínu
10:00 – 17:00 hod.

Cena
3 990 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a osm ? Součet zapište číslicemi.