Základní info
Určeno pro
personalisty a manažery firem, kteří mají zájem o rozvoj svých zaměstnanců. Pomocí nástrojů pro řízení kariéry si vychovávat nástupníky na manažerské a expertní pozice. Pro ty, kteří chtějí nastavit úspěšný kariérový program v rámci firmy. Pro ty, kteří chtějí zajistit manažerský a odborný růst zaměstnanců, zvýšit jejich motivaci a současně snížit fluktuaci a náklady na externí získávání a nábor.
Cíl:
Seznámit účastníky s procesem řízení kariéry, určit nejvhodnější metody pro konkrétní firmu. Získat informace o správném výběru zaměstnanců do rozvojových programů, stanovit si priority a postupy.
Obsah:
* Seznámení se základními typy talentových programů
* Identifikace zaměstnanců s potenciálem rozvoje
* Nastavení rozvojových plánů a programů
* Metody a formy rozvoje talentů
* Úspěšné řízení kariérového plánování
* Plány nástupnictví
* Návaznosti do personálních procesů
* Správný výběr talentovaných lidí
* Nastavení cílů rozvoje
* Hodnocení a motivace
* Plánování nástupnictví
* Práce s diverzitou
* Snížení fluktuace
* Úspora nákladů na externí vyhledávání
Metody výuky:
Učení skrze sdílení a zážitek. Moderovaná diskuze, modelové situace, případové studie, příklady dobré praxe.