Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Project Management Skills for Business Analysts

Základní info

Popis kurzu

Zkušení projektoví manažeři, obchodní analytici a techničtí vedoucí se spojují s nejlepšími developery a obchodními vizionáři tak, aby vytvořili to nejvhodnější, cenově výhodné a inovativní produktové nebo procesní řešení. Projektoví manažeři spoléhají na obchodní analytiky a jejich pomoc při určování přesných cílů projektu, požadavků systému, analýz nákladů a výnosů a podnikových procesů spolu se strategickými cíli podnikání, které přinášejí zisk akcionářům. Naučte se, jak splnit cíle projektového týmu s pomocí obchodního analytika a nejlepších praktik projektového managementu.



Cílová skupina


Tento kurz je určen pro obchodní analytiky nebo projektové manažery a související profesionály, kteří chtějí činit informovaná rozhodnutí o potřebách organizace a dokumentovat je jako obchodní a projektové požadavky.


This 2-day course provides the essential project management concepts and techniques to effectively plan for the creation of the business analysis deliverables and activities and manage the requirements process and business analysis activities.



Target group


This course is tailored for business analysts or project managers and related professionals who want to make informed decisions about the needs of the organization and document them as business and project requirements.

Určeno pro

This course is tailored for business analysts or project managers and related professionals who want to make informed decisions about the needs of the organization and document them as business and project requirements.

Obsah kurzu

Learn how to:


  • Explain the relationship between project management and business analysis.

  • Apply the steps of the Development Life Cycle (DLC).

  • Use and tailor standard project cycles in the planning and management of projects.

  • Apply scope management processes to create and manage the requirements.

  • Apply time management processes to create and manage a valid, defensible schedule for business analysis activities.

  • Apply cost management processes to create and manage a budget for business analysis activities.

  • Apply communications management processes to manage information.

  • Apply risk management processes to manage requirement risks.

  • Create an on-the-job action plan.

Předpoklady

Principles of Business Analysis (PBA)

Studijní materiály

V angličtině

Project Management Skills for Business Analysts

Vybraný termín:

15.6.2020  Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.