Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

Základní info

Určeno pro všechny, kteří vnímají práci recepce a asistentek jako klíčovou pro vytvoření dobrého prvního dojmu u zákazníků a pro všechny, kteří nemají čas věnovat se zaučování nových, či nedávno jmenovaných pracovníků recepce a back office, a přesto chtějí na klienty dobře zapůsobit.

Cíl:
* Zvýšit sebedůvěru při jednání a komunikaci
* Sjednotit představování do telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory
* Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojit si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů
* Získat zpětnou vazbu a doporučení pro další rozvoj

Obsah:
* Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří
* Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod.
* Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod.
* Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy
* Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování
* Zásady oblékání recepčních jako jedna z forem reprezentace společnosti
* Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …)
* Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek
* „Řeč těla“ – co o nás vypovídá a co může prozradit
* Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků

Metody výuky: Všechna témata jsou vedena interaktivní formou, která zajišťuje neustálé zapojení účastníků v tréninku. Seminář zahrnuje trénink a zpětnou vazbu díky nahrávání/natáčení (videotréninku) modelových situací, cvičení, díky nimž si účastníci procvičí probíraná témata a diskuzi, díky níž mohou účastníci sdílet své zkušenosti a konfrontovat je s praxí.

PROFESIONÁLNÍ RECEPČNÍ A ASISTENTKA aneb chod recepce a kanceláře od A do Z

Vybraný termín:

30.9.2019  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
4 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a sedm ? Součet zapište číslicemi.