Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Základní info

Produkt je nedílnou součástí obchodu a tím i marketingu. Existují dokonce strategie založené přímo na produktu tzv. produktovém marketingu. S rostoucí specializací a sofistikovaností produktů především v oblasti B2B, roste potřeba vytvoření komunikace, která bude více srozumitelná cílovým spotřebitelům a vyvolá požadovanou reakci na marketingové kampaně. Dozvíte se osvědčené a úspěšné metody, které vám umožní dosáhnout vytyčeného cíle.
  • Charakteristiky produktu
  • Charakteristiky produktu
  • Produktové strategie
  • Produktový marketing
  • Zavádíme nový produkt
  • Produktové průzkumy jako marketingový nástroj

Produktové portfolio a jeho vliv na marketing

Vybraný termín:

10.12.2019  Praha

Cena
4 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a tři ? Součet zapište číslicemi.