Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Právní nástrahy v marketingu a reklamě a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci svojí (nebo cizí) značky

Základní info

Cíle kurzu

Na semináři zjistíte, na jaké oblasti práva byste si měli dávat pozor a jak správně postupovat. Dozvíte se, jak správně nastavit smlouvy a co všechno v nich je dobré upravit. Dozvíte se, jak a kdy je možné se „inspirovat“ ostatními, jak se vyhnout problémům s GDPR a jak správně citovat, abyste se nedostali do problémů.

Určeno pro

Seminář je určen pro marketingové agentury, PR manažery, marketingové manažery i pro freelancery.
Seminář je zároveň vhodný pro ty, kteří s marketingovými agenturami a freelancery uzavírají smlouvy.

Obsah kurzu

Kličkujeme minovým polem – kde se skrývá hlavní nebezpečí?:
• duševní vlastnictví,
• nekalá soutěž,
• regulace reklamy,
• osobní údaje.

Jak si poradit s hlavními nástrahami, např.:
• hranice inspirace,
• citace,
• fotobanky,
• soupeření s konkurencí,
• videa a fotografie z akcí,
• zasílání newsletteru,
• cookies.

Smlouvy v marketingu:
• reklamní agentura,
• digitální agentura / IT společnost,
• freelancer,
• influencer.

Dotazy a diskuze.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Právní nástrahy v marketingu a reklamě a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci svojí (nebo cizí) značky

Vybraný termín:

30.9.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a deset ? Součet zapište číslicemi.