Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

Základní info

Práce s motivací klienta (Úvod do problematiky)

Číslo akreditace: A2017/0092-SP Popis kurzu: Kurz je určen sociálním pracovníkům. Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích. Co mi kurz přinese:
  • Osvojíte si správné motivování klienta k dosažení jeho cílů.
  • Seznámíte se s faktory, které motivaci ovlivňují.
  • Seznámíte se s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace.
  • Seznámíte se s odporem klienta a naučíte se tento odpor zvládat.
  • Dozvíte se základní informace o motivačních rozhovorech při práci s klientem.
  • Nacvičíte si techniky používané při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.
Délka: 8 hodin teoretické výuky Forma studia: prezenční Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky Komu je kurz určený?
  • Sociálním pracovníkům
Vstupní předpoklady: žádné Program nebo obsah:
  • Úvod
  • Úvod do motivace
  • Postupy přispívající ke zvyšování motivace klienta
  • Stadia změny
  • Posílení odhodlání klienta
  • Odpor klienta ke změně
  • Motivační rozhovor
  • Závěr

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

Vybraný termín:

7.4.2020  Praha 2

Cena
1 300 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a deset ? Součet zapište číslicemi.