PPC reklama II (pro pokročilé)

  • TOP
  • Lektor

  • Popis
    Tomáš Turek
    Senior PPC Specialist

    Tomáš studoval na ČZU v Praze ekonomiku a management. Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o weby korporátních klientů. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha 6, Milady Horákové 116/109
  • Termín

  • Termín zahájení:
    23.1.2019
  • Termín ukončení:
    23.1.2019
  • Od – do:

    10:00 - 18:00

  • Doba trvání:
    1 den
  • Cena *

  • Cena:
    4990 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:

Popis kurzu PPC reklama II (pro pokročilé)

Co se na školení naučíte

  • Důsledně využívat strukturu účtu, efektivně rozčleňovat klíčová slova do sestav a kampaní systémů Google AdWords a Sklik.
  • Jak vytvářet reklamní kampaně pro obsahovou síť a na co si dát pozor.
  • Specifika správy PPC kampaní na Facebooku.
  • Vyhodnocovat přínos reklamních kampaní a spočítat návratnost investic.
  • Využívat systém Google Analytics pro pokročilé sledování a optimalizaci reklamních kampaní.
  • Přenášet kampaně mezi různými PPC systémy.
  • Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, online marketing specialisty a majitele webových stránek.

Vzhledem k tomu, že se jedná o školení pro pokročilé, jsou nutné alespoň následující vstupní znalosti a předpoklady. Je třeba:

  • Mít založené PPC systémy a vyznat se v nich
  • Rozumět aukčnímu principu PPC systémů
  • Vědět rozdíl mezi obsahovou sítí a vyhledáváním
  • Znát základní statistiky (zobrazení, prokliky, míru prokliku, cenu za proklik atp.)

Více informací:

Bližší informace o kurzu PPC reklamy II – pro pokročilé

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Objednat účast na kurzu - PPC reklama II (pro pokročilé)
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a devět ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace