PPC reklama II (pro pokročilé)

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Tomáš Turek
    Senior PPC Specialist

    Tomáš studoval na ČZU v Praze ekonomiku a management. Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO a copywritingu. V Dobrém webu pečuje především o weby korporátních klientů. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikace pro reklamní systém Google AdWords.

    Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Praha 6, Milady Horákové 116/109
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu PPC reklama II (pro pokročilé)

Co se na školení naučíte

  • Důsledně využívat strukturu účtu, efektivně rozčleňovat klíčová slova do sestav a kampaní systémů Google AdWords a Sklik.
  • Jak vytvářet reklamní kampaně pro obsahovou síť a na co si dát pozor.
  • Specifika správy PPC kampaní na Facebooku.
  • Vyhodnocovat přínos reklamních kampaní a spočítat návratnost investic.
  • Využívat systém Google Analytics pro pokročilé sledování a optimalizaci reklamních kampaní.
  • Přenášet kampaně mezi různými PPC systémy.
  • Pracovat s aplikací AdWords Editor, která vám usnadní a zrychlí tvorbu a správu kampaní.

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: správce PPC kampaní, online marketing specialisty a majitele webových stránek.

Vzhledem k tomu, že se jedná o školení pro pokročilé, jsou nutné alespoň následující vstupní znalosti a předpoklady. Je třeba:

  • Mít založené PPC systémy a vyznat se v nich
  • Rozumět aukčnímu principu PPC systémů
  • Vědět rozdíl mezi obsahovou sítí a vyhledáváním
  • Znát základní statistiky (zobrazení, prokliky, míru prokliku, cenu za proklik atp.)

Více informací:

Bližší informace o kurzu PPC reklamy II – pro pokročilé

Školení konzultační agentury Dobrý web

Školení vhodná pro marketingové pracovníky, obchodníky, manažery, grafiky, kodéry, prográmátory, analytiky, informační architekty. Školí se optimalizace pro vyhledávače (SEO), správa PPC kampaní, použitelnost a přístupnost webu, vyhodnocování statistik návštěvnosti, internetový marketing pro e-shopy, marketing v sociálních sítí a další.

Celou nabídku najdete na stránkách školení Dobrého webu >>

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - Dobrý web

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

Dobrý web

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Milady Horákové 116/109, 160 00 Praha 6

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.