Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Nábor a výběr zaměstnanců, vedení výběrových rozhovorů

Základní info

Seminář je určen pro

Seminář je určen personálním manažerům a specialistům zabývajícím se získáváním nových zaměstnanců a prováděním výběrových řízení s uchazeči.
Cíl semináře:

Cílem semináře je seznámit se s moderním pojetím výběrového řízení, zaměřeného na získání kvalitních, motivovaných a stabilních zaměstnanců. Kurz se zabývá všemi hlavními fázemi náboru a výběru zaměstnanců, zásadami výběrových rozhovorů i použitím dalších výběrových metod. Pozornost je věnována roli personalistů a manažerů při výběrovém řízení i nejčastějších chybám při výběru.
Obsah semináře:
* Získávání zaměstnanců
* Kritéria a metody výběru uchazečů
* Organizace přijímacího řízení
* Vedení přijímacích rozhovorů
* Jak uplatnit další výběrové metody
* Nejčastější chyby při vedení výběrových rozhovorů a posuzování uchazečů
* Právní a etické aspekty výběrových řízení
Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – coffee break

10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)

12.00 – 13.00– oběd

13.00 – 14.30 – přednáška (3. část)

14.30 – 14.45 – coffee break

14.45 – 17.00 – přednáška (4. část + diskuse)

Nábor a výběr zaměstnanců, vedení výběrových rozhovorů

Vybraný termín:

20.2.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a dvě ? Součet zapište číslicemi.