Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Microsoft Office 2016 – týmová spolupráce

Základní info

Zaměření kurzu:
Možnosti spolupráce v týmu s podporou aplikací Microsoft Office 2013 a SharePoint 2013. Nastavení aplikací pro spolupráci a sdílení šablon a dalších položek Office. Poznámka: V rámci kurzu jsou probírány možnosti týmové spolupráce v Microsoft Outlook jen v oblasti elektronické komunikace, organizace schůzek a předávání úkolu jsou předmětem zvláštních školení. Tvorba sdílených databází aplikace Microsoft Access je rovněž předmětem zvláštního školení.

Předpokládané znalosti:
Základní znalost práce v aplikacích Microsoft Office.

Program kurzu:
Týmová spolupráce v oblasti tvorby textových dokumentů (Microsoft Word)
- prostředky usnadňující prohlížení dokumentů online (nadpisy, obsah, různé typy odkazů)
- význam šablon a základní nástroje tvorby (opakování)
- nastavení umístění vlastních šablon, význam globální šablony
- tvorba vlastní globální šablony a související nastavení
- vlastnosti dokumentu a jejich praktické používání
- vytváření a distribuce stavebních bloků pro rychlou tvorbu dokumentů
- sledování změn v dokumentu a provedení revize
- ověření pravosti dokumentu, zamykání dokumentů, kontrola metadat
Dosažení jednotného vizuálního stylu dokumentů společnosti
- motivy a jejich vliv na dokumenty Office
- tvorba motivů barev a písem
- umístění motivů v profilu uživatele (informativně též na síti)
Týmová spolupráce v oblasti elektronické komunikace (Microsoft Outlook)
- globální nastavení sledování zpráv při komunikaci v týmu
- využití Rychlých kroků k odesílání týmových e-mailů
- efektivní používání kategorií a jejich využití k organizaci
- efektivní používání příznaků
- pravidla a výhody používání zobrazení zpráv jako konverzací
- tvorba a použití skupiny kontaktů ke komunikaci v týmu
Týmová spolupráce v oblasti zpracování dat (Microsoft Excel)
- šablony sešitů a grafů a jejich umístění a distribuce
- principy ukládání dat do firemních seznamů
- řazení a filtrace seznamů za účelem rychlého vyhledání požadovaných dat
- nastavení sdílení sešitu a provedení revize sešitu
- import dat pro analýzu z externích zdrojů (informativně)
- použití databáze k rozeslání nabídky nebo jiné informace pomocí hromadné korespondence
- zamykání sešitů a jeho využití v týmové spolupráci
Týmová spolupráce v oblasti tvorby prezentací (Microsoft PowerPoint)
- šablony prezentací a jejich umístění a distribuce
- knihovny snímků a jejich využití pro snadnou tvorbu prezentací
- vkládání komentářů a jejich využití k diskusím o prezentaci
- porovnání prezentací a provedení revize
- promítání prezentace online
Sdílení poznámek v týmu (Microsoft OneNote)
- uložení poznámkového bloku na sdílený disk
- možnosti uložení poznámkového bloku do cloudu (úložiště OneDrive, knihovny SharePoint)
- tvorba poznámkového bloku a nastavení jeho sdílení s ostatními
Sídlení dokumentů s podporou SharePoint 2013
- ukládání dokumentů do úložiště OneDrive příkazem Uložit jako
- vytváření knihoven dokumentů a obrázků a jejich využití v aplikacích Office
- odeslání dokumentu na SharePoint / stažení kopie dokumentu na disk
- použití metody Drag & Drop pro ukládání dokumentů na SharePoint
- zobrazení knihovny dokumentů v Průzkumníkovi
- připojení knihovny k aplikaci Outlook
- vlastnosti dokumentů a jejich vyhledávání
- úprava dokumentů v aplikacích Office Online
- rezervování dokumentů a blokování autorů
- používání verzí dokumentů
Ukázky dalších možností použití webů SharePoint pro práci v týmu

Microsoft Office 2016 – týmová spolupráce

Vybraný termín:

24.2.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a osm ? Součet zapište číslicemi.