MI Sales Management Academy

kurz

Základní info

Akademie pro manažery, kteří řídí prodej

8-měsíční akademie

Akademie je sestavena tak, aby účastníkům přinesla jak lepší porozumění roli manažera a klíčovým faktorům úspěchu při řízení prodeje, tak i zdokonalené systémy řízení prodeje a vyšší schopnost samostatně řídit a profesionálně vést prodejní tým. Absolvent akademie je schopen realizovat změny potřebné k dosažní plánovaných cílů. 

Účastníci

Manažeři prodeje, obchodní ředitelé, vedoucí prodejních týmů a další manažeři, kteří jsou zodpovědní za efektivitu prodejních procesů i jednotlivých prodejních aktivit členů prodejního týmu. 

Forma

Po úvodním virtuálním "kick-off meetingu" absolvují manažeři pět 2-denních tréninků zaměřených jak na rozvoj znalostí potřebných pro řízení prodeje (sales management), tak na rozvoj dovedností potřebných pro řízení a vedení prodejního týmu (sales leadership). K rozvoji manažerů je použita vysoce efektivní metoda "smíšeného učení", při které jsou tréninky doplněny interaktivními e-moduly, testy, dvěma business simulacemi, projektovými pracemi a případovými studiemi. Vedoucí programu podporuje manažery při rozvoji a implementaci v průběhu celého rozvojového procesu. Úspěšní absolventi získají certifikát MI Sales Management AcademyTM

Obsah

Virtuální "kick-off meeting"

  • Představení cílů a obsahu akademie
  • Prezentace způsobu práce, rozvojových nástrojů a metod
  • Příprava na 1. setkání

Část I. 

  • Práce a nástroje manažera prodeje
  • Tržní a prodejní strategie
  • Řízení portfolia zákazníků
  • Prodejní politika a klíčové ukazatele výkonnosti prodeje
  • Plán prodeje
  • Business simulace - Progres

Část II. 

  • Role a práce obchodníka
  • Prodejní procesy a prodejní modely
  • Řízení prodejních aktivit obchodníků
  • Business simulace - Performer

Část III. 

  • Styly vedení - MI-LEADTM
  • Rozvoj zdrojů - kompetencí členů týmu
  • Rozvoj determinace a motivace
  • Komunikace při vedení prodejního týmu
  • Prodejní porady a konference

Část IV. 

  • Vedení individuálních rozhovorů s obchodníky
  • Koučování obchodníků v terénu a v kanceláři
  • Řešení obtížných a konfliktních situací

Část V. 

  • Výběr a efektivní zapracování nových obchodníků
  • Jak dosáhnout "Sales Excellence"
  • Závěrečné prezentace účastníků
  • Další rozvoj manažera prodeje

MI Sales Management Academy

Vybraný termín:

 Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
84 000 Kč + 21% DPH

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.