Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

MBA Business Management (místa konání: Praha, Ostrava, Nový Jičín)

Základní info

Profesní vzdělávací program ve specializaci MBA Business Management je zaměřený na jednotlivé oblasti managementu a práva, které se vyskytují u různých typů firem a institucí. Program poskytuje studentům jak teoretické vzdělání v základních disciplínách managementu a práva, tak rozvíjí zvládnutí nezbytných praktických manažerských dovedností, jakými jsou např. řešení problémů, rozhodování, jednání a komunikace. Během studia se rovněž využívají aktivní metody jako případové studie, didaktické hry, hraní rolí apod. Při prezenční výuce jsou možné konzultace a rozbory konkrétních problémových situací z praxe posluchačů.

Program je určen nejen pro podnikatele, členy středního a vyššího managementu, ale také pro všechny zájemce, kteří se chtějí dále zdokonalovat ve svých znalostech potřebných k rozvoji svého oboru. Rovněž ho mohou využít odborníci, kteří nemají předchozí vzdělání v manažerských oborech, ale přecházejí na manažerské pozice.

Moduly studia

Moduly jsou zakončeny zápočtem, který je udělen na základě získání potřebného minimálního počtu kreditů. Kredity je ohodnocena účast na prezenční výuce, absolvování e-learningové přípravy a seminární práce nebo závěrečné testy z daného modulu.

Závěrečné moduly jsou věnovány ukončení studia – komplexní znalost dané problematiky prokazují posluchači zpracováním závěrečné práce, kterou obhajují před komisí, a rozpravou na téma vztahující se k závěrečné práci.  Komise je složena z lektorů, popř. významných hostů.

  • Management
    • Cílem úvodního modulu je seznámit posluchače s povahou, posláním a základními úkoly managementu v korporaci.

  • Osobní rozvoj manažera a techniky rozvoje
    • Cílem modulu je představit posluchačům oblasti time managementu, naučit je využívat základní principy této manažerské metody a také si osvojit techniky, kterými lze dosahovat efektivnějších výkonů.

  • Strategický management
    • Cílem modulu  je seznámit posluchače s cíli a podstatou strategického managementu, vysvětlit obsah a vzájemnou souvislost klíčových pojmů strategického managementu, kterými jsou mise, vize a strategické cíle, naznačit důležitost a směry implementace strategie a strategického auditu, seznámit posluchače s některými vývojovými směry strategického managementu.

  • Řízení lidských zdrojů
    • Cílem modulu je vytvoření a osvojení si ucelené představy o principu řízení lidských zdrojů, o významu lidského potenciálu a jeho rozvoje pro zvýšení konkurenceschopnosti korporace a o významu a úkolech leadershipu.

  • Finanční řízení a plánování
    • Cílem modulu je seznámení posluchačů se základy finančního managementu, s postavením finančního řízení v rámci podnikového managementu a jeho vazbami na ostatní subsystémy zejména účetnictví a controlling a také získání schopnosti analyzovat současný stav firmy a identifikovat příležitosti pro zlepšení finančního řízení a zvýšení hospodářského výsledku.

  • Korporace a právo
    • Cílem modulu  je objasnit posluchačům právní úpravy obchodních korporací, tedy obchodních společností a družstev, a to jak z hlediska obecných ustanovení, tak i speciální právní úpravy jednotlivých typů obchodních korporací.

  • Projektový management
    • Cílem modulu je seznámit posluchače s problematikou řešení změn a odchylek projektu a managementu optimalizace řízení rizik s cílem osvojit si základní dovednosti projektového manažera a vedoucího týmu.

  • Marketingová komunikace
    • Cílem modulu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace a rozpoznat jejich implementaci na mezinárodních trzích v rámci jejich specifik, základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingových komunikacích.

  • Pracovní právo
    • Cílem modulu je  prohloubení právního vědomí posluchačů v oblasti pracovního práva. Pozornost bude věnována základním znalostem praktických postupů při aplikaci pracovně právních předpisů v podnikatelské a zaměstnanecké praxi.

  • Firemní kultura a komunikace 
    • Cílem modulu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení, porozumět mezinárodním rozdílům firemní kultury i hlavním zásadám interkulturního managementu a také poskytnout teoretický základ, ale i praktické tipy pro posílení komunikačních dovednosti manažerů.

  • Kreativita a inovace v organizaci
    • Cílem modulu je seznámení posluchačů s přínosy a možnostmi uplatňování kreativity a inovací v organizaci. Pozornost je věnována rozvoji kreativity na úrovni jednotlivce (jak manažer může objevovat a realizovat nové nápady a inovace) a organizace (jak firma může podporovat kreativní klima v organizaci a jak může budovat inovativní firemní kulturu).

  • E-business
    • Cílem modulu E-business je uvést studenty do problematiky jak podnikat s využitím sítě internet, popř. dalších informačních a komunikačních technologií. Jedná se především o možnosti založení elektronického obchodu nebo internetové prezentace, legislativní prostředí a využití nástrojů internetového marketingu.

      Současně budou studentům zprostředkovány informace k problematice sociálních sítí a jejich využití v rámci (nejen elektronického) podnikání a dále v rámci modulu dojde k probrání základních informací z hlediska elektronické bezpečnosti s ohledem na legislativu i citlivost interních informací.

  • Metodologie závěrečné práce
    • Cílem modulu je seznámit posluchače s obecnými zásadami odborné závěrečné práce, s formální úpravou odborné práce, připravit je na obhajobu závěrečné práce.

  • Závěrečná práce a obhajoba
    • Cílem modulu je vypracování odborné závěrečné práce a její obhajoba před komisí.

Harmonogram programu

Program je jednoletý, probíhá v českém jazyce kombinovanou formou studia nebo studiem on-line. Kombinovaná forma studia zahrnuje e-learningovou přípravu a přímou výuku s lektory, popř. seminární práce.  On-line studium využívá e-learnig a zpracování seminárních prací z každého modulu. 

Při výuce mohou studenti konzultovat s lektory i problémy ze svého pracovního prostředí, a tím aplikovat nově získané poznatky a informace přímo do praktického profesního života. Obě formy studia umožňují studentům přizpůsobit studium svým aktuálním časovým možnostem, takže ho mohou absolvovat při zaměstnání. U každého studenta záleží na rozhodnutí, který způsob výuky preferuje.

Praha

Kombinovaná forma výuky: jednou měsíčně v sobotu 2 moduly
(2 x 4 vyučovací hodiny 9:30 – 16:10)

Ostrava

Kombinovaná forma výuky: jednou v měsíci odpoledne v pracovní den
(5 vyučovacích hodin 16:00 – 20:00)

Nový Jičín

Kombinovaná forma výuky: jednou měsíčně v sobotu 1 modul
(6 vyučovacích hodin 9:00 – 14:00)

MBA Business Management (místa konání: Praha, Ostrava, Nový Jičín)

Vybraný termín:

1.2.2019  Praha
09:00 – 15:30 hod.

Cena
64 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a deset ? Součet zapište číslicemi.