Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketing, reklama a podpora prodeje I.

Základní info

Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady…

Cílová skupina

  • majitelé firem 
  • podnikatelé
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.

Cíl

  • vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
  • podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky 
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Program

  • Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
  • Cesta k cílovému trhu -  nalezení a oslovení zákazníků 
  • Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační  kampaň? 
  • Co je reklama a jak ji správně využít
  • Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
  • Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
  • Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby 
  • Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
  • Případové studie a cvičení

Lektor

Ing. Lenka Nováková, MBA

Rozsah

7 hodin; kurz probíhá od 9:00 do 16:00. Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1.

Marketing, reklama a podpora prodeje I.

Vybraný termín:

15.10.2019  Praha Upřesnující informace k termínu
09:00 – 16:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a šest ? Součet zapište číslicemi.