Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Základní info

Seminář je určen pro:

pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.
Obsah semináře:
* dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné,
* daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
* dopady DPH na marketing a finanční plánování vč. technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
* nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,
* představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik,
* odpovědi na konkrétní otázky posluchačů.

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Vybraný termín:

13.2.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.