Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Manuál komunikace s médii a online public relations

Základní info

Cíle kurzu

Zorientujete se v principech budování vztahů s médii, odnesete si vlastní "PR manuál" a budete vědět, jak připravovat tiskové zprávy a další akce pro média.
Získáte též návod, jak mediálně dobře zvládat nenadálé a krizové situace, které se vaší firmě přihodí.

Určeno pro

Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly vztahů s médii. Týká se to tedy především začínajích kolegů "píáristů" z interní komunikace, marketingu, personálního útvaru i z jiných oblastí.
Seminář je prostě pro všechny, kteří chtějí porozumět práci v oblasti PR.

Obsah kurzu

• nástroje a postupy PR,
• Public Relations a jeho místo v marketingovém mixu,
• hlavní principy zvládání nenadálých a krizových situací,
• postupy dobré tvorby tiskové informace: formy a techniky, práce s tématem,
• co média vlastně chtějí: struktura a specifika sdělovacích prostředků,
• tisková oprava, omluva – ano či ne – pokud ano, kdy a jak?,
• kdy jsou třeba služby agentury a jak si vhodnou agenturu vybrat,
• média a právo,
• úvod do monitoringu médií.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Manuál komunikace s médii a online public relations

Vybraný termín:

12.3.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.