Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Kultura neustálého zlepšování procesů

Základní info

Popis kurzu

Kultura neustálého zlepšování procesů

Cíle kurzu

Na základě tohoto semináře dokážete ve firmě vytvořit vlastní systém neustálého zlepšování. Brzy poznátek, že jakmile bude docházet ke zlepšení, budete mít tendenci zlepšovat zlepšené. Abyste toho docílili, je třeba vytvořit synergii mezi zaměstnanci a managementem. K tomu všemu je však třeba evidence neustálého zlepšování, se kterou vám mimo jiné pomůže lektorka. Zvyšujte krok za krokem hodnoty společnosti.

Určeno pro

Seminář je určen širokému segmentu účastníků: HR, jednatelům, manažerům, OSVČ, zaměstnancům...

Obsah kurzu

Smyslem semináře je provedení analýzy a zjištění aktuálního stavu, podstaty podnikových procesů a poznání, jakou roli hrají dané procesy.
1. den:
• strategie podniku,
• vytvořme si strategický rámec podniku, který dnes zastáváte,
• jak vypadá váš model podnikových procesů,
• mapping vašich procesů,
• vztah strategie a podnikové kultury,
• jací jsou vaši manažeři, jaký styl vedení preferují?
• jací jste vy? Nezapomeneme ani na vás...
• sebeřízení jako nezbytná součást,
• jak vypadá organizační struktura a leadership?
• souvislosti firemní kultury a personálních činností: pracovní vztahy, vedení lidí, sociální audit – analýza fungování organizace, audit zaměřený na kulturu,
• brand organizace,
• normy, standardy, kodexy – zamyslíme se, připravíme a budete je moci zavést v praxi – slouží jako velmi dobrý nástroj pro VZ, VŘ,
• hodnoty a poslání.

2. den:
• než se pustíte do zlepšování, tak si řekneme, na co nesmíte zapomennout a nad čím je třeba se zamyslet – zpracujete si prakticky,
• metoda cyklu zlepšování – DMAIC,
• projekt výzkumu pro váš podnik:
– cíl a charakter,
– hypotézy,
– analýza dokumentů,
– posuzování rizik,
– poznávání
• strukturované techniky řešení problémů,
• hodnota jako východisko pro zlepšování procesů,
• poznávání jako základ zlepšování procesů,

Co víte o svých lidech? A co o svých klientech?
• postupy zlepšovatelských iniciativ,
• tripple bottom line a oč se jedná,
• klíčové hodnoty a kompetence vaší firemní kultury,
• funguje opravdu u vás následující – personální procesy, pravidla, provázanost, pravidelnost a vnímání procesů?
• jste všichni v souladu se zákony a disponujete systemizací pracovních míst? Nevadí, vytvoříme si ji společně...

Kultura neustálého zlepšování procesů

Vybraný termín:

4.4.2019 –  5.4.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a čtyři ? Součet zapište číslicemi.