Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Krizová PR komunikace firmy – jak dobře zvládnout firemní negativní událost

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Určeno pro

Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, tedy především:
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR,
• pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního útvaru apod.

Obsah kurzu

• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Krizová PR komunikace firmy – jak dobře zvládnout firemní negativní událost

Vybraný termín:

10.12.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a deset ? Součet zapište číslicemi.