Klíčové dovednosti profesionální asistentky

  • Lektor

  • Popis
    Mgr. Ing. Ivana VODOVÁ
  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    PRAHA 1, Vzdělávací centrum TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
  • Termín

  • Termín zahájení:
    23.10.2019
  • Termín ukončení:
    23.10.2019
  • Od – do:
    středa 23. říjen 2019 - zahájení v 9:30 hodin (9:30 - 15:30 h)
  • Cena *

  • Cena:
    1735 Kč + 21% DPH
  • Popis ceny:
    coffee break, oběd, písemný materiál

Popis kurzu Klíčové dovednosti profesionální asistentky

Cíle semináře:
• rozvíjet klíčové dovednosti potřebné pro práci asistentky
• zvyšovat profesionalitu vlastního jednání ve standardních i specifických situacích
• prostřednictvím zpětné vazby získat představu o vlastních silných a slabých stránkách
• trénovat vybrané dovednosti v modelových situacích
Obsah:
Úvod semináře organizační moment, představení lektora, způsobů práce, představení účastníků, časový plán, úvodní moderace vstupního očekávání
1. Postavení a role asistentky
• komplex činností na asistentské pozici
• vymezení klíčových kompetencí (předpokladů)
• definování vlastních silných/slabých stránek
2. Efektivní komunikace
• osobní image a profesionalita projevu
• význam komunikace v práci asistentky
• principy efektivní komunikace, zpětná vazba
• věcná a vztahová rovina sdělení
• umění diplomacie a přesvědčivé komunikace
• komunikační typy – projevy, úskalí a strategie jednání s nimi
3. Zvládání obtížných situací v jednání a komunikaci
• zásady asertivní komunikace, vybrané asertivní techniky
• možné reakce na námitky, stížnosti a reklamace
• obrana proti nátlaku a manipulaci
• zvládání slovních útoků a agresivity; prevence konfliktů
• trénink jednání v modelových situacích
4. Telefonování
• specifika telefonické komunikace
• formulace sdělení v telefonické komunikaci
• aktivní a pasivní telefonování (příjem telefonátu, sjednání schůzky aj.)
• praktický nácvik telefonování v modelových situacích
5. Organizace práce
• kategorie a charakteristika činností; režim dne
• time management a jeho principy, principy plánování
• stanovování priorit, rozhodování
• vyladění práce asistentky, nadřízeného a týmu
• časové ztráty a možnosti jejich omezování
• sdělování informací při „předávání úkolů dolů“
6. Obchodní korespondence
• formulace sdělení
• pravidla pro elektronickou komunikaci (e-mail, fax)
• přizpůsobování zprávy adresátovi a situaci
• pravidla komunikace ve standardních situacích (fakturace, práce se smlouvami, úprava obchodních dokumentů)
• práce s důvěrnými písemnostmi a osobními materiály
7. Etiketa v práci asistentky
• základní pravidla společenského chování
• přijímání návštěv a péče o ně
• asistentka jako reprezentantka mateřské společnosti
• rozbor modelových situací
8. Duševní hygiena
• význam relaxace a zvyšování odolnosti proti stresu
• reaktivní/proaktivní přístup a jeho charakteristika
• posilování pozitivního myšlení a sebedůvěry
Závěr semináře zpětná vazba, vyhodnocení.
Objednat účast na kurzu - Klíčové dovednosti profesionální asistentky
Máte-li dotaz kontaktujte dodavatele kurzu.
Jméno:
Společnost:
Pozice ve firmě:
Text:
Počet účastníků (číslo):
E-mail:
Telefon:
Tato objednávka se Vám přičte do klubu Educity
Pokud ještě nemáte klubovou kartu, zaregistrujte se zde a kartu Vám zašleme zdarma.
Číslo Vaší klubové karty:
  
Ulice:
Město:
IČ:
PSČ:
DIČ:
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a devět ? Součet zapište číslicemi.

Vyplněním formuláře poskytuji správci webu společnosti IVITERA a.s., Kafkova 16, 160 00 Praha, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v nezbytném rozsahu za účelem zaslání vyžádané informace o nabídce vzdělávacích akcí společností IVITERA a.s. a pro zpřístupnění těchto údajů k zaslání vyžádané informace vhodným vzdělávacím společnostem. To vše v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Souhlas poskytuji dobrovolně na dobu neurčitou. Zároveň prohlašuji, že mnou uvedené údaje jsou pravdivé. Souhlas může být kdykoli odvolán.

Správce prohlašuje, že bude zpracovávat údaje v souladu s platnou právní úpravou a pouze k účelům, ke kterým mu byl poskytnut souhlas.

Odesláním formuláře souhlasím s obchodními podmínkami

*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.