Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jednáme s klientem po telefonu

Základní info

Cíle kurzu

V průběhu tohoto semináře:
• se naučíte správné komunikační postupy,
• pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
• zjistíte, jak zaujmout a projevit o zákazníka upřímný zájem,
• pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností příjemně zaujmout nebo nátlakově prodat,
• začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při řešení námitek a reakcí klienta.

Určeno pro

Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj: ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu.
Je určen pro začínající a mírně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit a najít nové cesty v komunikaci navenek.

Obsah kurzu

• struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
• komunikační úrovně a komunikační bloky,
• ledovec zákaznické motivace,
• zlatá pravidla telefonování,
• typy otázek a jejich prezentace klientovi,
• na co si dát v rozhovoru pozor,
• námitky a jak s nimi pracovat,
• typologie klientů,
• komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:
• jak obchodovat po telefonu,
• jak po telefonu zaujmout,
• sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
• práce s doporučením.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jednáme s klientem po telefonu

Vybraný termín:

19.5.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a pět ? Součet zapište číslicemi.